Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Hvordan vet man om man lekker fostervann? Tror slimproppen gikk på mandag, kom tykt geleaktig slim i store mengder. Masse og veldig mye fastere enn utflod. Etter dette har utfloden vært rar... mye mer tyntflytende enn ellers... Derfor er jeg redd jeg lekker fostervann? Har luktet på det, det lukter utflod eller ingenting... og ikke helt som vann i konsistens, men mye tynnere enn utflod pleier å være... Ikke veldig mye, men mer enn vanlig... Hjelp meg?
miss.alwayssmiling! Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Er det liksom hvite? litt klumpete? i såfall er det normalt
Gjest Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 utflod kan være sånn.. har selv hatt så masse utflod at selv doktoren på sykehuset var redd jeg lakk litt. men gjorde det ikke,... helt helt tynt, ingen klomper og noen ganger helt blankt også, og når det kom i trusa så ble det litt hvitt men mens fuktig/vått. men det kan vist bare bli sånn... beklager detaljer der.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 litt lysehvitt liksom er det... og veldig mye mer tynnere enn ellers... Så det er vanlig på slutten? HI
Gjest Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 jeg er bare i uke 31 og har hatt det sånn i mange uker. en av doktorene mente det kunne være soppinfeksjon (kunne vist ha sånn konsistens også når man er gravid) og føler det blir mindre mengder hvis jeg smører med canesten morgen og kveld!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #6 Skrevet 7. september 2006 ok. jeg er 39+5 og tror jo proppen har gått. så satser på at det er helt vanlig utflod, jeg da:) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå