Gå til innhold

Oktober: spådd i ring?


løve-78

Anbefalte innlegg

Hei, er det mange som har prøvd dette med å finne ut kjønnet gjennom å henge en gullring i hårstråd over magen?

Jeg har prøvd det, men leser forskjellige tolkninger av dette overalt.

 

Jeg mener at hvis ringen går i sirkel blir det gutt, rett linje blir det jente. Dette stemte med meg sist, og med min søster .....

 

Hva med dette kinesiske greiene, Er det noen som har erfaring fra dette og om det stemmer?

 

Er så spent på kjønnet, holder på å blir sprø av all denne spekuleringen og ventingen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid trodd at om ringen gikk i sirkel var det jente, frem og tilbake gutt???

De kinesiske fødselskartene viste helt feil på meg, det gjorde foresten ringtesten også, men moro å prøve da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at sirkel betyr jente og rett linje betyr gutt. Hvis det er riktig tolkning har det stemt på meg og ei venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tull det der. Ikke stol på det altså...de tok feil på meg! Men kinesisk fødselskart stemte på meg begge ganger - så LYKKE TIL :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har lest en plass at vist du ble veldig søtsugen og foretrakk grønnsaker var det jente og salt og kjøtt og slikt var gutt.. stemmer veldig på meg..

og vist magen er rund er det en jente og tutemage gutt... det stemmer også veldig bra på meg!!

 

Skal ha en jente :)

 

Jeg klarte ikke holde meg!! Beunrer dere som klarer vente helt til fødselen er overstått til å finne ut hvilket kjønn!!! men gud så spennende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...