Gå til innhold

April: En bra begynnelse på arbeidslivet....

Anbefalte innlegg

Denne uken skulle jeg begynne å jobbe fullt igjen. Mandagen gikk bra, litt sliten når jeg kom hjemm bare. På tirsdag reiste jeg på jobb kl 06 på morgenen og kl 13.30 ringte de fra barnehagen og jeg måtte komme å hennte Siri for hun hadde fått feber.Når vi kom hjem hadde hun 39,8 i feber.så resten av uken blir jeg hjemme fra jobben med sykt barn. Fin start på jobben, håper hun blir bedre snart, feberen har gått ned nå og vipper på 38 grader og under. Så jeg har tatt på meg å jobbe i helgen jeg da, ta igjen tappt tid denne uken.

Fortsetter under...

Kjenner igjen akkurat den situasjonen, ja... Jeg begynte jo i jobb allerede 2. januar, så Sondre var bare 9 mnd når han begynte i barnehage. Han var mer eller mindre syk hele første halvår - fikk 4. barnesykdom, omgangssyke, gjentatte ørebetennelser med antibiotikakurer som ikke fungerte bl.a. Men nå har han ikke vært syk siden begynnelsen av sommeren - og enda har han vært masse i barnehagen i sommer også, så jeg krysser fingrene for en høst uten for mye sykdom. Jeg jobber i barnehage selv, så jeg møter i alle fall forståelse for situasjonen i forhold til å måtte være hjemme med sykt barn. De fleste er mye syke første halvår i barnehage - og for noen varer sykdomsperioden faktisk et år - deretter blir de vel litt "herdet". God bedring til Siri i alle fall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...