Gå til innhold

Dere som har fått innviget keisersnitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da dere var til samtale på sykehuset, og fikk klarsignal at dere fikk KS, fikk dere da datoen for det samme dag dere var der? Eller måtte dere vente på time for operasjonen i posten? Huff, dette ble inviklet :/

Håper dere forstår hva jeg mener.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ble ordnet i samme slengen, altså med en gang. Ikke brev i posten etterpå, eneste skriftlige beviset, er "avtalen" for innskrivning til sectio som legen skrev i helsekortet mitt.

Dette varierer kanskje?

Skrevet

Første gang fikk jeg dato med en gang, var da i uke 30.

Andre gangen fikk vi time i posten senere. Samtalen var da i uke 26. Det var for tidlig å sette opp KS-dato da, i følge overlegen.

Skrevet

Fikk datoen idag, er i uke 29.

Skrevet

glemte å si at det også var idag jeg fikk beskjed om ks

Skrevet

Hei, jeg fikk datoen samtidig som jeg hadde ks samtalen på sykehuset. Legen skrev datoen på helsekortet. Dette var i uke 32. Jeg skal tilbake i uke 34 og da skulle jeg få bekreftet at det var den datoen som gjaldt. Han prøvde å ringe opp på fødeavd for å bekrefte at de hadde "ledig" den datoen han skrev, men fikk ikke svar. Derfor må jeg vente på helt sikker dato. Men, i prinsippet er alt klart. Legen sender også en søknad til operasjonskontoret el noe sånt, kun en formalitet når ks allerede er innvilget. Gleder meg vannvittig til å få møte vidunderet i magen :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...