supermam5 Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 hei,j 15.03.79 kossvil helgå mi bli,ska besøga ein flamme i helgå å lure på om någen ser koss d vil bli?? også lyrte eg på om någen kan se om x mannen min sette inn pengane han skylfe meg i kveld???
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Hei igjen:0) Jeg så på deg istad, men hadde ikke tid til å svare, men her kommer det... Jeg så helga for deg som en slags "boble" pakket med mange gode følelser... Er du litt forelsket, kanskje?? *nysgjerrig* Eller så kan det jo være at denne mannen er veldig betatt av deg;0) Trolig vil dere utvikle dypere følelser i denne helga. Så heldig du er, da;) Hva pengene angår, kunne det se ut til at penger "går over kontoer", ja. Muligens i kveld, eller i løpet av morgendagen. Masse lykke til i helga da! *klem*
supermam5 Skrevet 7. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2006 heisann,å tusen takk for svar..du har så rett så rett...d boble inni meg me goe følelser å ja eg e forelska så bare d....har sett så fram te dette besøket eg ska på nå å eg føle at me komme te å komma nærmare kverandre i helgå og satse på at d du seie stemme takk for at du tog deg tid te å svara meg...stoooooooooor klem te deg..
nattinatt Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 He he.Må nett blande meg inn.Men eg fekk så gode følelser opp når eg las overskrifta di.Og sist eg spådde deg,glømte eg å sei at eg trur det blir ein bra sum som mannen din må ut med.Men er så redd for at eg skal gje falske forhåpninger,men det er det eg får opp. Men det kom så masse positivt opp på deg.Og det fortjener du verkelig flink som du er.Go klem til deg altså.. Og duuuu,ser du om eg blir gravid sjølv om spiralen er der?Den fungerer egentlig veldig fint no,så eg trur ikkje eg tar den ut.Ikkje med det første iallefall.Klem
supermam5 Skrevet 7. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2006 hei vennen,kjekt at du og så på meg eg blir så glae då vett du...eg får opp d samma på deg så då tror eg jaggu du blir gravid me spiralen rett å slett for denne jente babyeb vil inn uansett hinder he he...å ang arn å ungdom på deg så får eg opp både barn å ungdom eg,,hmm...men føle at dette me barn ligge veldig rundt deg pågrunn av dine egne så magafølelsen min falle på ungdom..ja d vil eg sei håbe isje at eg gjorde deg forvirra nå....stooooooooooor klem te deg.
nattinatt Skrevet 7. september 2006 #6 Skrevet 7. september 2006 He he,nei du gjorde meg ikkje forvirra.Det kan nok være stor sjangs for at det blir ungdommer eg skal jobbe med.Men du fekk ikkje opp når?Spørs jo då vist eg blir gravid..Ja blir eg gravid med spiral,å vil ho no verkelig kome til verda,det er sikkert!!Då er det skjebnebestemt.Var det over jul du fekk opp på meg her tidligere?Trur det er det andre har gjort og nemlig.KLEM
supermam5 Skrevet 7. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2006 tror nok at denne babyen e skjebnebestemt ja eg fekk opp desember/januar på deg eg...ja føle sterkt d me ungdommar på deg altså,du e ei tøffe dama me bein i nasen sjøl om du isje alltid tør elle klare å visa d men du komme te å bli sterker i både sinn å tanker for du har utrolig mye å utretta i denne verden du vennen min du har hatt tøffe tak å du komme te å få d bedre å bedre nå me all slags,mannen din å lillegutt å di andre ongane dine....klem
nattinatt Skrevet 7. september 2006 #8 Skrevet 7. september 2006 Tusen takk for de gode orda.Blir jammen spennende å sjå no framover då.Ja det har vore mykje tungt,og godt om ting blir lettere framover.Og eg må få høyre korleis helga vart for deg.KLEM
supermam5 Skrevet 7. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 7. september 2006 ja d ska eg gje ein tebage mld på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå