Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #1 Del Skrevet 7. september 2006 Vi lurer på å kalle vår lille datter Petra. (oppkalt etter min mormor) Synes det passer bra til en liten "rampejente" :-) Vi er jo klar over at det ikke er særlig mye brukt.... Er vi gale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 7. september 2006 #2 Del Skrevet 7. september 2006 Slettes ikke, vi vurderte det selv første gang. Var ikke vågale nok da, men kanskje neste gang... : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #3 Del Skrevet 7. september 2006 nei. Petra begynner å bli et brukt navn igjen, og ingen kommer til å reagere på det rundt barnet i tiden fremover. vi vurderte det også! kult navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. september 2006 #4 Del Skrevet 7. september 2006 Synes det er et fint navn:o) jeg liker også navnet Pertonella:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #5 Del Skrevet 7. september 2006 Å, nå ble jeg veldig glad! :-) Selv synes jeg det er et utrolig kult navn, men har fått en del ulike reaksjoner... Nå er det bare å få min mann til å innse at tulla skal hete Petra:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1G+2J Skrevet 7. september 2006 #6 Del Skrevet 7. september 2006 Petra er kult det da. Har ei Petra i familien vi også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippi74 Skrevet 8. september 2006 #7 Del Skrevet 8. september 2006 Hadde du spurt for 10 år siden, så hadde jeg sagt JA! Men nå føler jeg at navnet begynner å bli mer brukt, og det klinger bedre enn det gjorde før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #8 Del Skrevet 8. september 2006 Petra for meg er veeeldig Harry...ser for meg en gammel dame,ikke en liten jentebaby... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 8. september 2006 #9 Del Skrevet 8. september 2006 Karsten og Petra heter en fin barnebokserie av TorÅge Bringsværd, som også går på barnetv. Den gjør at jeg ikke tror petra oppfattes som så merkverdig navn av de jevnaldrende ihvertfall. Jeg syns Petra er kjempefint of tøft, og det stod på lista vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. september 2006 #10 Del Skrevet 8. september 2006 Petra er nok ikke min favoritt. Kanskje fordi den rare dama i det rare huset jeg gikk forbi til skolen da jeg var liten het Petra... Men det er jo ikke stygt, så du kan sikkert bruke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 8. september 2006 #11 Del Skrevet 8. september 2006 Syns det er flott,jeg. Vet om to små jenter som heter det =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #12 Del Skrevet 13. september 2006 Spesielt, men et kult valg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #13 Del Skrevet 14. september 2006 Synes det er flott å bruke navn andre ikke "tør" bruke, er jo et navn med flott klang! Blir garantert eneste i klassen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godiva med 3 gull Skrevet 16. september 2006 #14 Del Skrevet 16. september 2006 Ja dere er gale... hehe Neida men synes ikke det er pent.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #15 Del Skrevet 17. september 2006 Har hørt om ei som heter Petrin... Litt stilig, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #16 Del Skrevet 18. september 2006 Gale? Vet ikke, men dere virker litt sprø... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #17 Del Skrevet 27. september 2006 Ja dere er gale,.ikke gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå