Stirra ner 32+5 Skrevet 7. september 2006 #1 Del Skrevet 7. september 2006 Var på UL, og fikk se en liten en som sprellet litt med armer og ben...he he. Ble satt tilbake en uke i termin, men det gjør ingenting når alt ser bra ut! Nå blir det vanskelig å holde på hemmeligheten...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 7. september 2006 #2 Del Skrevet 7. september 2006 Åååå, så utrolig moro det må være! Hvor langt er du igjen? Jeg var på første legekontroll i dag, men ble ikke akkurat noe klokere... Jeg hadde liksom håpet på en "bekreftelse", men fikk bare noen brosjyrer, fylte ut noen papier og tok noen prøver og that was it! Men, jeg var jo forberedt, har jo hørt flere her inne som ble skuffet etter første legesjekk. Er forresten 12 uker i dag, så da er det bare å vente på innkallelse til UL... Gleder meg til å få se den lille jeg også. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 7. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 7. september 2006 Gratulerer med 12 uker da! Så gøy Jeg er visst "bare" 8+4, men det gjør ingenting så lenge jeg vet at det sprelles der inne... Det var jo allerede en pitteliten baby! Så legen kjente ikke på livmoren eller lyttet etter hjertet? Dumt da...men de vil sikkert vente litt. Håper du får positive opplevelser etterhvert og at du snart hører det lille hjertet slå ;0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 7. september 2006 #4 Del Skrevet 7. september 2006 Nei, legen rørte meg ikke engang... Synes det var litt rart ja, men i morgen skal jeg ringe jordmor og håpe jeg kan få en time om ikke altfor lenge. Litt nedtur, for jeg hadde liksom sett frem til denne dagen, men uansett så er jeg 12 uker da, juhuuuu! ) Lykke til videre! Vi sees på 2. tri om litt over 3 uker da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå