lizalita Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 hallo:) det er lett å si fy fy til de som røyker når man ikke har vert i samme situasjon! hvis det har vert så lett å slutte så har da vell ingen røyket da vell, man blir jo avhengig av derre røyken som mye annet oxo! lett å si hvorfor begynte du da?? ja hvorfor?? fordi jeg var ung og dum! har selv sluttet å røyke men det irritere meg at ikke røykere har så forbaska mye de skal si til røykere jajaj vi vet at det er farlig...
motorrypa Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 det er ikke nødvendigvis så vanskelig å slutte. jeg har sluttet ved begge mine svangerskap. slutta på dagen. de første dagene er verst. men det meste sitter faktisk i hodet ditt å ikke i den fysiske avhengigheten. jeg har vært røykfri i en måned nå å savner ikke røyken litt en gang. det er bare å bestemme seg
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Dette er faktisk noe en må bestemme seg for! Hvis man ikke kutter ut røyken, så bli for all del ikke gravid i det hele tatt! Slike mødre/rugekasser vil ikke gamle Norge ha!! BASTA!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå