Gå til innhold

så trøtt, så trøtt.

Heli 79-har jente+ gutt

Anbefalte innlegg

Er 11+4 i dag og er fremdeles plaget med at jeg er kjempetrøtt hele tiden. Sover jeg ikke middagshvil, så sovner jeg i 9 tia på kvelden. Skikkelig gøy å være sammen med med andre ord. Er helt tappet for energi og føler som at jeg går rundt i en tåke. noen flere som har det slik? kanskje noen råd for å bli mer "våken"?

"""gjesp"" hi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg godt igjen til beskrivelsen din Heli. Jeg er så trøtt jeg også. Jeg er 12 uker i dag og nå sliter jeg med å ikke sovne på sofaen. Blir nok en lur etterpå. Håper det går over snart. Leste nettopp at det vanligvis går over i uke 14, så "bare" et par uker til da... *huff* Gleder meg til å få litt mer overskudd igjen. Hørt at det skal bli veldig bra i 2. tri da, så jeg venter i spenning! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...er kun 6+6 jeg og veldig trøtt og sliten.Merket det godt nå som jeg har vært på feri...gjesper mye og holder på og sovner overalt noen ganger.Har engentlig ikke noen råd til deg annet enn unn deg en dump på dagen.Gjør bare godt tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11+4 i dag, så jeg ligger vel en dag etter deg i løypa da! :-) Jeg sover fremdeles en times tid etter middagen ja, men standardformen er stort sett bedre. Mindre kvalm og mindre sliten, utenom i går men det tells ikke siden jeg er bedre i dag igjen. Til neste uke håper jeg at jeg orker å begynne å trene igjen. Har ikke hatt en dråpe overskudd. Tror ikke det finnes råd annet enn å hvile når kroppen vil. :-) Vi tar det igjen siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...