Gå til innhold

Er det noen her som har opplevd "spark" nedentil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 34 nå og i dag/ettermiddag har det vært endel spark helt nedentil....når jeg kjenner etter, må jeg nedenfor hårkanten for å kjenne dem....Kjennes akkurat ut som om at babyen er på tur ut, men uten smerter....bare litt ekkelt.....og det kjennes ut som om at hvert 5. sekund må jeg på do og når det sparker til må jeg knipe igjen....

Flere som har kjent det?

Og en ting til samtidig....hvordan er det, går det an å bruke nesespray nå så sent uti?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner det hele tiden. Blæra får hard medfart til tider. Fikk beskjed om at han lå i sete, for jeg har ikke hatt det slik med de andre. Nå har han derimot snudd seg andre veien,mye bedre det.

Skrevet

Ang nesespray; saltvannsoppløsing skal vel ikke være noe farlig å bruke, men vanlig nesespray skal vi gravide være forsiktig m

Skrevet

hei, jeg har kjent mange spark nedentil ja. Til og med nå som beien har snudd seg så dytter han/hun hodet nedover ved bevegelser. Jeg kjenner det veldig godt i området rundt endetarmen faktisk... Her en dag kjentes det nesten ut som om jeg satt og hoppet på stolen :)

Skrevet

min lille gutt sparker meg masse i blæra og sånn. Men han er en sete-gutt:)

Skrevet

Jepp. Sparker både mot blæren og livmorhalsområdet, føles det som.

Skrevet

Nei ikke spark, men kjenner henderne hans ved trusekanten...Men da han var mindre sparket han nedover, og det kjentes ja!!! Blæra var trampoline!!

Skrevet

Jeg kjenner også mye aktivitet der nede. Er nok hendene eller hodet jeg kjenner fordi hun ligger med hodet ned. Ganske merkelig følelse egentlig. Det føles jo som hun nesten er ute...

Skrevet

angående nesespray kan du bruke, jeg har selv brukt det men tok det kun når eg la meg om kvelden for følte eg ikke fikk pust:) men det står egen henvisning i bruksanvisningen på nesesprayen for gravide... mener det var to ganger daglig du kan ta det(husker ikke er en stund siden eg brukte den)

Skrevet

Hei!

Jeg har også kjent det, sist for bare noen minutter siden! Noen ganger kjennes det ut som om hun skal komme ut,så langt nede kjenner jeg det! Var hos jordmor igår på kontroll og da lå beibien med hodet ned, men i natt snudde hun seg! Ikke noe behagelig, får bare håpe hun snur seg igjen. Ganske ubehagelig når hun sparker kraftig rett ned.Jeg er forresten i uke 33.

Vi får bare satse på at de snur seg ''rette'' veien....

Skrevet

Min sparker meg masse i blæra. Han har hodet langt nede nå (like før det fester seg) og jeg har termin om en uke.

Skrevet

Ja akkurat sånn har jeg kjent også.. trodde en stund at babyen holdt på å komme ut.. sprø følelse er i uke 36, men det begynte i uke 34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...