titti80 Skrevet 7. september 2006 #1 Del Skrevet 7. september 2006 Endelig var det vår tur, og nå blir det spennende fraover. Håper å kunne få samme hjelp her som på bli gravid... Skal til legen på onsdag. Tenkt å ta en ny prøve da, selv om jeg teste positivt idag. En rar følelse jeg har nå, så uvirkelig... Men må innrømme at jeg er litt redd, sist jeg ble gravid, hadde vi en ma i uke 11... Men de sa jo det var liten sjanse for at det ville skje igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampen_ Skrevet 7. september 2006 #2 Del Skrevet 7. september 2006 gratulerer sååååå utrolig mye.. jada, det er mange trivelige jenter her inne på 1.tri;-) det går sikkert helt bra med deg og spira:-) Lykke til videre i sv.skapet, kanskje "snakkes" vi seinere? Stor klem fra: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 7. september 2006 #3 Del Skrevet 7. september 2006 Hei du og velkommen hit. her får du mye hjelp, det synes i hvertfall jeg. lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
titti80 Skrevet 7. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 7. september 2006 Krysser fingrene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå