amilde 11.06 Skrevet 7. september 2006 #1 Del Skrevet 7. september 2006 Seks dager til IKM og jeg er sikker på at jeg er gravid. At jeg var like sikker i juni, juli og august har ingen ting å si. Her er liste over symtomer og mulige grunner. - Ømme bryst (kan skyldes intens klemming for å sjekke om de virkelig er ømme) - Kvalme ( kan skyldes at jeg nettopp så meg selv i speilet i undertøyet i speilet, med hårete legger, hengepupper og utvaska sloggi) - Sure oppstøt (muligens sur IT-konsulent som har smitta meg) - Tisse ofte (muligens på grunn stort pepsimax-inntak) - Trøtt (kan skyldes at jeg er underbetaltdeltidsansatt som hushjelp i eget hus) -trykkende småsmerter i underlivet (påkjenningen av månedens EL-innsats kan satt sitt preg..to ganger om dagen er ikke hverdagskost) -overfølsom..jeg satt å gråt og så på dokumentar fra Røst i går. det MÅ vel være et tegn... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6232725-symptomer-og-mulige-grunner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykke8:) Skrevet 7. september 2006 #2 Del Skrevet 7. september 2006 Så godt å lese innlegget ditt. Lurer på det er bare meg som er sånn innimellom. Har vært sikker på full klaff siden vi startet i mai. Kjenner masse sympomer hele tiden og hvis jeg kjenner ekstra godt etter kjenner jeg enda flere. Venter IKM i morgen. Har hatt stor tro på graviditet frem til i dag. Men er bare sliten og motløs nå og kjenner mens sympomer (tror jeg)Prøver kanskje å syke meg opp til å tåle en neg test. Har ikke prøv så lenge sammenlignet med mange av dere. Men når man ønske å bli gravid har det lett for å ta overhånd. Det skal liksom helst skje NÅ. Men i prøve og vente tiden er det godt å ha dette forum.. Det er håp til det motsatte er bevist:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6232725-symptomer-og-mulige-grunner/#findComment-6233254 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå