Felgen :) Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 hadde egentlig ikke tengt til å legge den ut, men siden jeg har lest alle andres burde jeg vel egentlig dele min med dere oxo:) Jeg hadde termin 22.august. Jeg hadde vel egentlig regnet med at vi skulle få en juli baby eller hvertfall begynnelsen av aug, men den gang ei:) Jeg var begynt å bli lei av å vente på babyen, og jeg var sliten. Så lørdag ringte jeg mamma og spurte om ikke hun ville ha overnattingsbesøk av kommende storesøster. Det ville hun jo seff,så planen var at jeg skulle få sove ut søndagsmorgen. Jeg og sambo dro ut for å spise lørdag kveld, vi spiste sterk kinamat... kjente allerede der at jeg følte noe var på gang, men ville ikke si noe... Da vi kom hjem satte vi på en film og spiste karamell pudding (jeg visste det var lenge til jeg kom til å spise sånn igjen, og heiv innpå) he he.. Så gikk jeg å la meg. Kjente da ikke noe spes til fødsel og gledet meg til å kunne sove leeeeenge dagen etter!' klokka 4 om natten våknet jeg av første ri. Fader tengte jeg... ikke nå!! (rart)... tok meg to paracet og håpet at det skulle gi seg, men det gjorde det ikke! tok tiden på riene som kom med 7 min mellom. Ringte sykehuset som ba meg komme på en liten sjekk.Vekte sambo, og tok meg en tur i dusjen. Det var godt. Jeg sa til sambo at vi sikkert ble sendt hjem igjen, så det var liten vits å ta med baggen, men han tok den alikevel. klokka 5 var vi på sykehuset. lå til registrering og merket fort at riene kom tettere. og ble vondere. men jeg klarte å holde humøret oppe! Jm kommenterte dette, og trodde at jeg ikke hadde ordentlige rier. Hun sjekket åpning, den var 6 cm:) yes:) fikk fødestue, og riene ble værre og værre... brukte dusjen mye! ANBEFALES!! prøvde badekar også, men da ble alt værre. kroppen min ville ikke åpnes den siste cm, så alt ble sinnsykt vondt tilslutt... jeg måtte opp av badekaret for det gjorde så vondt. Så begynte jeg å spy, og blø masse. Smertene var uvirkelig vonde! Så fikk jeg morfin. Det var deilig. jeg fikk slappet godt av mellom hver ri. og fikk tilslutt pressrier. 12.31 var Emil ute. Han kom ut med hode og arm samtidig,så det var derfor den siste cm var så lang. Han ble født med navlesnoren rundt halsen, men alt gikk bra! Han var en stor gutt på 4545 gram og 53 lang:) og han er kjempe nydelig! verdt hver enkelt smerte! Lykke til alle som skal føde snart! Ikke noe å grue seg for:)
Gjest Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Gratulerer så mye med lille store Emil:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Gratulerer så masse )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå