Gå til innhold

September: Endelig hjemme, min fødselshistorie


ladand# 02.09.06

Anbefalte innlegg

Da er jeg tilbake på nett, og endelig kommet hjem fra sykehuset.

Lille snuppa ble en av de 5 % som fødes på termin faktisk akkurat kl 1200. Bra planlagt. hehe..

Jeg våknet fredag morgn kl 0530 med mensenmurringer, men det har jeg hatt en stund så jeg reagerte ikke på det. Tenkte bare: nok en slitsom dag! Skulle faktisk egentlig på vorspiel den fredags kvelden med colaen min, men jeg var sur og grinete hele dagen. Det ble til at jeg sto over og jeg sendte sambo ut med gutta for å ta en kaffe. Orket ikke å ha han i nærheten, var skikkelig i dårlig humør. Da han kom hjem rundt kl 2200 den kvelden, var det litt igang. Begynte med småveer og varierte med 10-8 minutter mellom veene, vi skjønte det ble en laaaang natt.

Da kl var 0330 ville sambo dra på sykehuset, da var det 5 min mellom veene og jeg nektet for det gjorde ikke vondt nok!! Litt syk på det tidspunktet. Vi kom på sykehuset kl 0430, etter riene begynte å komme med 2 min mellomrom ba jeg om epidural, for en HIMMELSK opplevelse!!Epiduralen ble satt 0730 og da sov jeg i to timer til det begynte å trykke. Pressveene satte igang kl 1120 og hun var ute kl 1200.

Nå har vi hatt vår første natt hjemme. litt skummelt og uvant, men veeeldig koselig. Gled dere!! Og til dere som tror det jeg trodde, at man får masse tid for babyen sover. Glem det, ammetåka here I come!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye Ladand. Ja det er ikke mange som kommer på terminen nei. Du var heldig der, slapp iallefall og gå over tiden.

Håper vi alle kan møtes på en trilletur når vi har fått alle sammen. Jeg har enda 16 dager til ul terminen så, telle telle. Nå venter jeg noe helt forferdelig, jeg vil å hilse på jenta mi nå...

 

Gratulerer nok engang, kos dere masse.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem, og gratulerer igjen med den lille snuppa deres!! Ikke verst å få henne akkurat på termin. En snill liten jente som ikke lot mamma'n sin gå å vente for lenge:) Selv går dagene med å vente og vente. Klarer ikke konsentrere meg om stort annet om dagen. 4 dager igjen til termin nå og jeg går og kjenner etter tegn hele tiden.. Er utrolig utålmodig nå, men jeg vet jo godt at det lett kan bli dager (kanskje uker!) over, så det er best å prøve å smøre seg med tålmodighet.. (lettere sagt enn gjort!)

Uansett, håper dere koser dere hjemme med den lille nye familien deres, og at det blir tid til litt søvn innimellom;)

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...