Gå til innhold

Litt redd også....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som er som meg og litt redd for å bli gravid også? Vi ønsker oss jo dette over alt i verden og kommer til å blir utrolig lykkelige når det skjer men det er jo et utrolig stort skritt og masse ansvar å ta. Jeg tenker på alt mulig; kommer vi til å ha superdårlig råd? kommer vi til å finne et hus vi kan flytte i før vi får baby? kommer jeg til å få jobbe etter studiene? hva med deltidsjobben, hvordan skal jeg fortelle jeg må ut i permisjon? Hvordan kommer forholdet vårt til å forandre seg? hva vil mamma og pappa og svigerforeldrene si? .......

nei hjelpes meg. Jeg gleder meg veldig, men noen ganger tror jeg virkelig hodet skal sprenge pga alle spørsmålene. Innerst inne vet jeg vel egentlig at alt kommer til å gå bra. Tar vel i grunn bare sorgene på forskudd men.... lurte bare på om jeg er den eneste som tenker slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker på det vi og. Er for tiden på attføring fra Aetat. Og skal kanskje begynne på skolen nå om ett par uker. Hvordan blir det med økonomi og fødselspenger osv. Men vi har valgt å ikke ta sorgene på forhånd. Vi tar det som det kommer. Ikke prøver vi så hardt heller å blir gravid. Men tenker som så at skjer det så skjer det. Men vi er veldig klare for en liten en. Som sambo sier at da har han en grunn til å være barnslig.

Skrevet

Vi er nok litt like.. Bare at jeg har ett par ting mer plottet på plass enn deg ser jeg.. Vi har hus, begge to er i full jobb, jeg har jobbet i over 1 år, Osv.. Jeg tror at alle som planlegger og bli gravide lurer litt på sånne ting. Men samtidig så vet man jo at det er det rette for forholdet og tiden man er inne i.. Tror vi kvinnfolk bekymrer oss og tenker litt for mye innimellom (akkurat som samboern sier.. hehe) Men alt dette er HELT normalt og tenke på mener nå jeg da. Men vi har jo 9 mnder og bekymre oss på når vi endelig klarer og bli gravide.. ;)

Skrevet

Ja jeg er enig i det, vi bekymrer oss nok litt for mye. Sambo er heldigvis flink til å roe meg ned når jeg tenker og bekymrer meg for mye;) Veldig fint å kunne si tig her inne også, takk for svar, er kjempeglad for det!

I grunnen passer det jo aldri og vi har et flott nettverk rundt oss så det er klart alt kommer til å gå fint:) Men det er vel sånn det skal være vel:) Nå er det bare å bli gravide for oss alle sammen her!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...