Mamma Brumm Skrevet 7. september 2006 #1 Del Skrevet 7. september 2006 Hei! Jeg sliter med å finne et guttenavn som jeg liker. Jeg er norsk men pappa'n er irsk så det må helst være et navn som fungerer på begge språk. Vil også helst at det skal være et navn som ikke er så mye brukt og er litt uvanlig. Noen forslag? For øyeblikket har vi to kanskje-navn: Matthias (etter farfar) og Theodor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. september 2006 #2 Del Skrevet 7. september 2006 Fine navn, men veldig vanlige. Hva med: Chrisander Liam William Oliver Matheus Peter ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. september 2006 #3 Del Skrevet 7. september 2006 Matthias og Theodor er søte navn det men kommer med noen forslag i tillegg: Francis Vincent Thomas Alfred Alvin Edward Kelvin Liam Nicolai Oscar Patrick Sam Shawn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 8. september 2006 #4 Del Skrevet 8. september 2006 Adrian David Samuel Emanuel Kenneth Georg Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 8. september 2006 #5 Del Skrevet 8. september 2006 Elliot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. september 2006 #6 Del Skrevet 8. september 2006 Heisann Hva med Scott, Evan, Hector, Adam, Samuel, Tim, Julian, Calvin, Jonathan, Sam, Elliot, Tristan, Josef (Joseph), Liam eller Robin? Ikke alle blir uttalt likt på både norsk og engelsk, men de fungerer jo bra på begge språk. Noen som falt i smak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 8. september 2006 #7 Del Skrevet 8. september 2006 Zach og Seth er tøffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 8. september 2006 #8 Del Skrevet 8. september 2006 Kjenner en skotsk gutt som heter Cameron David Magnus, tre fine navn. Liker spesielt Cameron, synd det er litt for engelsk for to norske foreldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #9 Del Skrevet 10. september 2006 Aidan Cedric Owen Connor Merlin Brody Kilian Quinn Fionn Ennis Evan Ben Aron Colman York Denvon Kieran Ross Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #10 Del Skrevet 13. september 2006 Foreslår Mathias, Martin, William! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milva76 Skrevet 14. september 2006 #11 Del Skrevet 14. september 2006 Liam, Elliott eller Noah!!! Liker ellers James godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perny Skrevet 14. september 2006 #12 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg synes Samuel er fint! Både på norsk og engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå