Puttipluttipott*har født* Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Sitter på rumpa og skriver med dere og min lille i magen hikker som bare det. Ligger med hodet ned og det rister jo i hele rumpa mi for hver hikk og det er ikke lite stakkars;-) En ting: Dere som skriver om maserier, mener dere hyppige kynnere da? Ha en super dag!! Klem fra meg
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 he he artigt...min hikker masse og. ligger med hode godt ned i bekkenet og....så det kjennes så godt:-)
Live har fått prinsen sin:) Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Hei:)Jeg begynner å bli litt lei denne hikkinga:)Er jo koselig,men av og til kommer det når det minst passer,som f eks når jeg skal såve!!!Men bra at lillegullet får øve lungene sine mye da:)Jeg var borti maserier på søndag,og hadde ikke hatt kynnere før...Hadde da svake menssmerter som varte i 20-30 sek om gangen..Etter dette har jeg fått kynnere,og da blir bare magen hard,kjenner ingenting:)Jeg var jo overbevist om at ting var igang,men den gang ei!Bare kroppen som forbereder seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå