Gjest Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Er til tider plaga med vondt bekken. Spesielt etter en arbeidsdag. I tillegg kommer kynnerne jevnlig når jeg er sliten. Jobber 100% som miljøterapeut, og det kan til tider være travelt, og underbemannet. Jeg er rett og slett sliten innimellom... Skal jeg ta skrittet å prøve å be om sykemelding eller i allefall 50% sykemelding, eller skal jeg prøve å holde ut lenger? Jeg er ganske sta av meg, og det kan føles feil å be om sykemelding når jeg kanskje ikke har sååå vond...(går litt opp og ned med bekkenet, så det er sikkert ikke vondt når jeg er til legen...) Sambo sier jeg må ringe legen... Kan ikke noen komme med litt tilbakemelding her?
Gjest Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Her gjelder kun en ting. Din egen helse og når d gjelder bekkenplager så er d føre-var regelen som gjelder.!! Få deg en 50% sykemld så snart som råd er! Det er min erfaring.
candyland Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 går ut ifra at du har termin i november, og sånn sett har du jo holdt ut ganske lenge.... om du ikke har vondt akkurat når du er med legen, så er det jo bare å forklare situasjonen din....tror nok de fleste leger vet at bekkenproblemer er noe som kommer og går som det passer seg....og dessuten er det jo ikke snakk om full sykmld her, men 50 %, så da ser jo både legen og de andre ansatte at du vil jobbe det du er god for..... nei, hør på samboeren din du, og kom deg til legen....tror nok du trenger det overskuddet du kan få, når fødselen nærmer seg:)
Gjest Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Takk for svar jenter:) Hormonell er jeg nok også, for jeg begynte nesten å gråte da jeg leste svarene:) Nettopp kommet fra jobben nå Ringer legen i morgen tidlig. Burde vel gjort det allerede i dag kanskje. Men godt å få tilbakemelding fra dere her. Er 28+3 i dag, og synes jeg har holdt ut en bra stund ja. Det er uansett ikke lenge til permisjonen starter.