Gjest Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Mine venninner har jo bestemt seg for å lage en liten "babyshower", og i den forbindelse så lurer de jo på hva jeg trenger/ønsker meg... Jeg har jo kjøpt inn ganske mye selv, og det meste er jo unnagjort. Jeg er faktisk litt usikker på hva jeg skal ønske meg. Noen som har tips om ting som man ikke nødvendigvis kanskje tenker på som veldig nødvendig med en gang? Jeg har jo satt opp en liten liste, men vet liksom ikke hva jeg kan forvente heller. Vil jo ikke sette opp alle de dyre tingene som gjenstår. Har f.eks satt opp: Klær størrelse 68 og oppover Vippestol Baby call Brystpumpe Bleiebøtte Sett med neglsaks/nesesuger/badetermometer Febertermometer Smekker Smokker i litt større str Lammeskinn Noen forslag?
PinkBaby♡ Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Ser ut som en fin liste den du har satt opp.
♥sjiga♥ Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 gulpekluter og vaskekluter uro hvis du ønsker det og ikke har. ull undertøy i str 68 og oppover. sengetøy kan ikke ha for mange av de. gavekort på barnevakt når barnet blir passende alder eller trille kort. deilig å få fri en timestid til å pleie seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå