Gå til innhold

Til alle studenter med ekstrajobb.

Anbefalte innlegg

Hvordan går det for dere å gå på skole hele uka og i tillegg jobbe ekstra?

Jeg jobber i en klesbutikk, og jobber hver lørdag, og helst en dag utenom i uka. Men, merker at jeg blir så utrolig sliten, spesiellt hvis det er mye å gjøre på skolen - da blir det jo som 6-dagers arbeidsuke hver uke og det er ganske slitsomt.

Vurderer sterkt å si opp, spesiellt siden det ikke er så mye penger det er snakk om hver måned, butikk er jo ikke akkurat høyt lønnet, og når jeg da "bare" jobber lørdager utgjør det ikke så veldig mye pr måned. Samtidig så er det jo også utrolig kjedelig å aldri ha fri på lørdager og få vært sammen med mannen min...

Hva med dere, synes dere det er slitsomt med ekstrajobb nå som dere er gravide?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6231456-til-alle-studenter-med-ekstrajobb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg studerer fulltid og jobber ved siden. Jobber på legekontor så derfor så blir det kun på dagtid, ikke på kvelder og i helger, men jobber stort sett så fort jeg har fri.

Har jobba hele sommeren, ble gravid i mars, så jeg må innrømme at jeg er innmari sliten etter ikke å ha hatt en skikkelig ferie på 2 år, men mest fordi jeg er gravid.

Men det går.

Hadde jeg vært deg hadde jeg IKKE orka dersom jeg måtte ha jobbet i helgene. Du tjener sansynligvis ikke så mye at det spiller noen rolle når du går ut i perm, du får vel den engangsstøtten unasett?

Synes det er viktig å få slappe av å nyte graviditeten, og bruke ventetiden til å kose seg og ta vare på seg selv litt ekstra.

Så dersom du føler du ikke har lyst til å jobbe lenger, så bør du ikke nøle med å si opp.

Lykke til med valget:)

jeg studerer fulltid, og jobber en kveld i uka + lørdag og søndag hele dagen.. så jeg har egentlig aldri fri jeg:P kjenner at det begynner å ta på ja.. jobber også i butikk, og må stå/gå hele dagen.. men for meg er alle pengene jeg kan få viktige, så jeg velger å jobbe så lenge jeg klarer. har snakket med arbeidsgiver, som er villig til å tilrettelegge for meg, så vidt det er mulig. men hadde det vært kun lørdag jeg hadde jobbet, og dermed heller ikke fått noe tillegg, så hadde jeg sagt opp! får jo uansett engangs-stønad og stipend (hvis du har lån). enig med at det hadde vært godt å ha fri med sambo på lørdager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...