Gå til innhold

Pokkers Tr kom i går...Men jeg SKAL ha Junibaby!!! Noen fler?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stå på elinelinea! Viljen kommer man langt med! Selv er teorien min at siden jeg selv ble laget ca på denne tiden, så er jeg superfruktbrar denne måneden!!!! Har bursdag månedskiftet mai/juni.

Juni er VÅR!!!!

Ja, jeg er helt bestemt på at her skal det bli junibaby! Hvis ikke streiker jeg.

Tanta mi kom helt presis på mandag, og jeg var litt lettet over at jeg faktisk fortsatt har kontroll på syklusen min. Var litt usikker på om jeg hadde funnet rett dato for EL, for tempen har vært så rar. Det var nok egentlig greit å ikke bli gravid med en gang igjen, for nå er jeg sikker på at kroppen er klar. (MA 1. august)

Jeg går på fruktbarhetsdiett, :o), urter for å stimulere EL mm, masse vitaminer som skal hjelpe på, drikker grapefruktjuice hver dag og skal ta akupunktur. Så denne måneden SKAL det klaffe!!!!!!!

Lillesøsteren min blir tenåring 19. juni, så det hadde vært morro med termin da.

Nææææ,ikke si at det stemmer da! Jeg er nemlig født i November(dermed laga i februar),det er for lenge å vente! Har venta 18 måneder på dette,det er lenge nok! *snufs*

*leste ikke det der, leste ikke det der, leste ikke det der*

Hi hi! INGEN FARE elli-karamelli :)

Teorien stemmer bare på meg skjønner du... Jeg har daglige samtaler med magen nå. EL for to dager siden og stor innsats i heimen for at denne gangen SKAL det gå! Heier på at en liten spire fester seg.

Jeg tror at teorien som stemmer for deg denne måneden er at ... du er fruktbar nå fordi at det er september og tidligsommerbarn er det beste som finnes!!!

Sånn. Bedre nå???

Annonse

Juni ER vår ja!!! Helt bankers, og Eli, Juni blir din også, du er helt sikker kjempefruktbar akkurat nå pga eller annet 9 mnd + 9 mnd er 18 mnd, altså så lenge du har ventet,og 9 er jo på en måte et graviditets tall og du har ventet 9 ganger to og da betyr det at du er veldig fruktbar akkurat nå!!!

Maybe...hva slags coktail går du på? og hvordan får du den i deg?

Jeg spiser folsyre, selen + vit e..drikker salvie te fra tr og til el er ferdig og så går jeg til akupunktur en gang i uka og spiser homeopat medisin som heter sepia..phu..

Hva godt gjør grapefrukt juice??

Jeg hadde den siste maen i mai (snakker om det som om det skulle gjelde en kopp kaffe føler jeg) og har ennå ikke blitt gravid, trodde det skulle skje på en to tre og begynner å bli utålmodig altså!!!!

Da slår vi følge en måned til vi da... snufs... Fikk tr i går jeg også...Men junimåned er jo en flott måned å ha bursdag på da:-) Har ikke du også bursdag da? Mener å huske det...

Hadde en liten pause denne måneden vi egentlig... Visste at det ikke ble noe denne syklusen, for det har blitt slik at vi kun tenker på å lage barn. Og da nyter man liksom ikke samlivet på samme måte lenger... Så vi får se hva vi får ut av de neste ukene. Det tar på å prøve for mye også. Jeg er jo så heldig at jeg har 2 barn fra før, og de krever jo sitt de også. Så de er på en måte første prioritet i livet våres, og vi(mannen min og meg) kommer på andre plass. Så kommer meg(bare meg) selv til slutt... Men i det siste så har jeg tenkt mer på meg selv, og at jeg mangler noe... Den tomhetsfølelsen som har vært i magen... Og da har jeg vært kun opptatt av å bli gravid igjen. Og det har jo tatt all romatikk vekk fra meg og min kjære.

Men jeg føler at jeg har kommet mer over aborten nå, har fått det på avstand på en måte. Regner med at følelsene vil bli litt sterkere i desember igjen da, så jeg håper en ny spire vil være igang på livets veg innen da...

Hvordan går det med deg egentlig da?

Klem fra

Annonse

Hei Tredjegull!!

Skjønner så godt hva du mener med å kun ha babylagefokus og at ting blir veldig vanskelig da..Men det er jo vanskelig å fjerne fokuset også..Helt umulig!!

Har vel ikke kommet noe særlig over alt som skjedde i vår, og orker ikke å prøve en gang. Nå vil jeg bare bli gravid og ferdig med det liksom- Har bestillt preeseed til neste el, kaskje virker det?

Jeg hadde jo "termin" nå i august, det var litt verre enn det jeg trodde så håper virkelig at jeg er gravid igjen før neste termin som er i desember, slik som din. Skal håpe masse for oss begge jeg!!!

Du, vi får det til denne ppen !!!

Jeg tror vi alle får juni baby jeg!!

Denne ppen skal jeg fortsette med salviete, vit e, selen, multivit, folsyre, akupunktur og homeopati også skal jeg prøve preseed for første gang!!

Noen som prøver noe annet?

Hei elinelinea!

Kjipt at du og fikk tr.... Den er ikke noe grei den tanta altså...!

Men vi skal greie det nå, sånn at det blir junibaby på oss alle! Helt sikkert! Har investert i el-tester nå, så nå SKAL det klaffe altså:)

Lykke til!

Jeg skal også ha junibaby! =)

Jeg har ikke prøvd noe annnet en hostesaft denne pp. Noen er sikker på at det var grunnen til at de ble gravide den pp`n de prøvde det. Skader jo ikke å prøve, å får se da, om det kanskje hjalp oss =)

Blir det ikke junibaby, så tror jeg jeg skal prøve akupunktur og kanskje homeopati.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...