Gå til innhold

Skikkelig hodeppine.. greit å ta en ibux????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare en .. eller to.. i dag.. og kanskje en eller to i morgen...

Har litt feber.. men hodet er verst... si at det er i orden at jeg tar noen da..

PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKKE ta ibux!!!! Det er farlig for barnet i siste trimester!

Velg heller noe som inneholder paracetamol.

Skrevet

Tror ikke du skal ta ibux når du er gravid nei.Hvis du må ta smertestillende så er det paracet som anbefales av legen.

Skrevet

Les på pakken. Der står det sikkert om det er sikkert eller ej.

Skrevet

HI her...

Takk jenter.. tenk at jeg har glemt hvilken det er jeg kan ta og ikke kan ta.. var sikker på at det ver ibuxèn som var grei jeg. Takk for at dere stoppet meg der...

Nå ble jeg så skremt av at jeg egentlig holdt på å ta noe som kunne skadet babyen min, at jeg tror jeg lar hodepinen bare være og plage meg jeg... burde vel klare å holde ut litt hodepine og litt feber i noen dager.. Men godt er det absolutt ikke...

Men skulle det bli heeelt krise så er dte paracett da????? Bare så j eg er heeeeeeeeeeelt sikker her nå...???

Skrevet

Du kan trygt ta en paracet.

Skrevet

Jeg spurte legen da jeg hadde influensa om dette og han sa at det var helt i orden.Så du kan trygt ta en paracet eller to om du har behov for det.Dette er jo et såpass "gammelt" legemiddel at de har nøye dokumentert virkningen og evt bivirkninger av det. God bedring da!

Skrevet

Hva med panodil og pinex? Kan man ta det. Er gått tom for paracet...

Skrevet

pinex er det samme som paracet har jeg hørt ihvertall..men skal ikke si noe for sikkert...

Skrevet

Panodil har det samme virkningsstoffet som paracet så det er ok.

Skrevet

Paracet, Panodil, Pinex, Pamol og Paracetamol er akkurat det samme så det kan du trygt ta. :)

Skrevet

WWW.FELLESKATALOGEN.NO, store bokstaver da dette er viktig, og ikke kan sies for ofte:) Her kan du lese om medisiner du lurer på. Ikke se bare på pakningsvedlegget, da det ikke alltid inneholder hele sannheten. Felleskatalogen er oppdatert og inneholder mer info.

Man kommer gjerne lenger med litt medisinkunnskap på felleskatalogen, men svært mye skjønner man uten medisinkunnskap også, bare å lese et par ganger så går det greit:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...