trønder ¨med jente på 2år¨ Skrevet 7. september 2006 #1 Del Skrevet 7. september 2006 tok test i dag jeg, var negativ, men føler at det er noe... Er foresten 4 uker og 5 dager for tidlig til å se noe resultat, kan det være det???? må vel ta en test igjen om noen dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #2 Del Skrevet 7. september 2006 stakkars deg. jeg vet ikke om det er for tidlig, får håpe noen andre kan svare deg på det. morgen urin er vel best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 7. september 2006 #3 Del Skrevet 7. september 2006 Ehhhh. Har du nettopp hatt mensen siden det er 4 uker til man kan se noe resultat?? skjønte ikke hva du mente jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. september 2006 #4 Del Skrevet 7. september 2006 du tuller?? 4 uker for tidlig?! da er det jo bare *d u m t* å ta testen ! testene er jo bare 50 % sikre TRE dager før mens...mumle mumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gøril og Jesper :) Skrevet 7. september 2006 #5 Del Skrevet 7. september 2006 tror hun mener at viss hun er gravid, så er hun 4 uker og 5 dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #6 Del Skrevet 7. september 2006 Tror også at det bare er en kommafeil her jenter, ikke heng dere opp i så mye rart! Skal sikkert stå "Er forresten 4 uker og 5 dager, for tidlig til å se noe resultat?" Det blir litt sånn: "Skyt ham, ikke vent til jeg kommer", eller Skyt ham ikke, vent til jeg kommer" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 7. september 2006 #7 Del Skrevet 7. september 2006 Å kanskje det. Satt her og klødde meg veldig i hodet.. hehe. Får håpe HI kan komme og hjelpe oss med dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkVissVass Skrevet 7. september 2006 #8 Del Skrevet 7. september 2006 jeg fikk positiv test 5 til 6 dager etter vi lagde babyen, så tror nok det komemr veldig an på type test. Det var IKKE så mye som 7 dager før, så vi testet positivt en uke før IKM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 7. september 2006 #9 Del Skrevet 7. september 2006 Hun skrev i et annet innlegg at hun var evt 4 uker og 5 dager på vei, så det er nok det hun mener ja. Synes egentlig ikke det var så vanskelig å forstå heller jeg, utifra hovedinnlegget her.... Over til svaret: Det er mange som tester negativt så tidlig, for å få sikkert svar kan du ta deg en tur til legen din og tatt en blodprøve. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå