Gå til innhold

Hallo hvor mange Stavangerfødende er vi her da...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Togga 1409

Jeg så et innlegg som du hadde svart på, om at man kunne begynne å bruke olja to uker før...hvilken olje var det du mente???

Dere andre:

Jeg har skrevet på ønskelista mi at jeg har lyst på epidural...men fytti...jeg er livredd for dryppet i hånda de skal sette først...har bare total angst...får håpe jeg klarer å få det til når jeg ligger der inne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 14 november.. skal nok på den vanlige fødeavdelingen. Tenkte på fødeloftet, men fant ut at jeg vil ha muligheten for smertestillende, selv om jeg i utgangspunket ikke vil ha noe. Lett å være modig nå før jeg vet hvor vondt det er ;):P

Skrevet

til lailaelin fødeklar

det var lakserolje jeg mente.går til lilleeidet som er spes.på fødselshjelp.det var han som sa at jeg kunne prøve d.

ang. det med dryppet i hånda........har født 2 ganger før med epidural,men tror ikke jeg har fått noen form for drypp....har fått en venflon i hånda med en gang jeg har kommt inn,itilfelle noe skulle skje og di ikke har tid til å sette det etterpå(f.eks hastekeisersnitt)men di har aldri fyllt noe på.venflonen kan være litt plagsom når en skal snu seg i senga eller skifte klær,men ellers gjør den ikke vondt ,syns jeg da.

lykke til!!! :o)

Skrevet

Drypp, veneflom..det er det samme,,,var innlagt i tredje måned pga hyperemesis...fikk da drypp el veneflom i hånda...de stakk flere ganger hver gang, blodårene ble tette...fikk blødning i kjøttet...de stakk feil og pumpet inn saltvann utenfor årene....heeeeeeeerrrrregud som det svei....hendene mine var helt svarte og de stakk bare feil......min største skrekk nå er å ik klare fødselsmertene og tilslutt takke ja til veneflom og så skjer samme ting igjen...grøøsss....har nå skrevet at anestilegen skal legge inn veneflonen så får håpe han har litt mer peiling....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...