Gå til innhold

Hallo hvor mange Stavangerfødende er vi her da...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på den vanlige fødeavdelingen 23/09-06...ser dere er flere som skal inn på fødeloftet..gud dere er modige..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

jeg skal inn på fødeavdelingen 22.09 håper jeg, eller før :-) Men satser på hotellet istede for barsel, virka veldig greit igrunnen!!

Skrevet

Hallais! Jeg skal på den vanlige fødeavdelingen, forhåpentligvis den 05/10....helst litt før hvis han bestemmer seg for det=)

Tør ikke prøve meg på fødeloftet den første gangen ivertfall....

Shohei=)

Skrevet

jeg og!håper å føde i helga!

Skrevet

jeg håper på å komme på føden om 2-3 uker... :)

har termin 10.10, men mye tyder på at jeg føder mye før det:D

går alt bra, så vil jeg også sjekke inn på hotellet... herlig å få kunne ha barnet os seg hele døgnet... :) og eget bad, tv osv... det er nok greit å ha når en skal komme seg etter fødselen..

jeg har søkt om KS, så jeg håper jeg får komme på hotellet selv om jeg ikke har en vanlig fødsel i tilfelle....

'-'-'-'-'-'- 19 år med liten i magen '-'-'-'-'-'-'-'-

Skrevet

Termin 23.10. Tør ikke prøve meg på fødeloftet, denne gangen skal jeg ha ALL medisin de kan tilby:)!!!!!!

Men pasienthotellet høres spennende ut.

Så hvis alt går bra håper jeg at vi kan være der.

Skrevet

jeg skal føde i okt på SUS...termin 22.10 men blir satt i gang fra den 13.10 til den 20.10 engang....herlig og vite at jeg iallefall slipper ovetid:-)! er dridlei nå.

bryr meg ikke hvor jeg ligger når jeg er på sykehuset, bare at en kjent JM er med på fødselen, det betyr mest !

Skrevet

Jeg skal på den vanlig fødeavdeling,forhåpentligvis litt før tiden...Og jeg vil gjerne på hotellet etterpå,det gir far mulighet til å tilbringe god tid med oss uten at vi må oppholde oss i gangen/dagligstuen...Far skal sove over med oss en natt,men det avhenger litt av når på døgnet jeg føder:)

Skrevet

Jeg skal på den vanlige fødeavdelinga og deretter på hotell om alt står fint til med meg og baby. Har termin 25.10, men håper på at gullet kommer litt før:-)

Skrevet

Håpe eg føde i helgå eg....( terminen va 04.09.06)...så eg kunne godt tenkt meg at d skjedde raskest mulig. Skal føde på vanlig fødeavdelingen....vil ha tilgjengelig smertelindring hele tiden...he he...!! Har også veldig lyst å teste ut hotellet....har veldig lyst at faren skal være med hele tiden....så hotellet passer godt for oss tror jeg. Noen som har hørt noen erfaring fra hotellet?? ( eller er d litt tidelig ennå??))

Skrevet

Hei alle sammen...det var mange fra stavanger ja...jeg skal ikke inn før 23 september da..men håper på før..er virkelig driiitlei av å være gravid....skal inn i dag til sjekk og se om disse vondtene jeg har nå gjør no jobb for seg...håper håper.....

Skrevet

Har termin den 12 oktober, men vil jo helst føda før!!=) TROR gjerna eg vil på pasienthotellet. Koste jo penger for faren då! Får se koss det går me ammingå!

Skrevet

Sko og likt å hørra koss d har vært for någen,men e jo litt tiligt ja...Me fekk brosjyre om hotelle når me va på journalskriving,å der sto d at me sko få sama hjelpå te amming,bading osv som de på barsel..Men eg ser for mg at bad/stell e lettere å ta på barsel,kan ikkje tenka mg at d e likt terettelagt på hotellet...

Skrevet

Monicah og stvgrjente #fødeklar# er jo inne og føder nå..tror ikke Monicah skulle på hotellet men stvgrjente #fødeklar# ville dit bort..får jo håpe hun kommer inn her om noen dager og forteller...

Skrevet

hei hei! håper på og komme inn 24/10 vis jeg er heldig ;) skal nokk ikke på fødeloftet nei...hehe tror jeg skal holde meg til plassen med smertestillende! så tøff er jeg ikke alså ;)

kjekt det var så mange her da :)

Skrevet

hei:)eg har termin 7 nov.venter nr 3.håper på ein normal fødsel denne gangen å må sei pasienthotell hørres fristende ut!!!

Skrevet

lailaelin:

oki:)alltid greit å vida ka ein går te:)heldig grisen de!!!!!!!!Har d stoppa heilt opp hos dg?Har du msn?Kanskje me konne holdt kontakten,siden termin e så nærme?Faktisk så e den eine ul-terminen min 23,men fylle ikkje den då!:)

Skrevet

Har termin i helgen og håper at det kommer til å skje noe snart.

Tok derfor kontakt med pasienthotellet bare for å undersøke priser idag. Jordmor skrøytet mye av dette, så eg håper vi kan benytte oss av tilbudet.

Hotellet åpnet mandag denne uken, men barselrommene var ikke åpnet før i neste uke var beskjeden eg fikk

Skrevet

Hva var prisene på hotellet? Hvor lenge kan man være etterpå?

Skrevet

Det som er vanelig er og være der i 2 dager...da er prisen,på samme rom som deg: bare med frokost 397kr pr døgn. med frokost, middag og kvelds 627kr..

vis du vil at far eller besøkende skal være på enerom koster dette med kun frokost 530kr. med froksot middags og kveldsmat 760 kr pr døgn!

for deg er det selfølgelig gratis :)

Skrevet

For de som vil legge meg t msn så er adressen min som nicket: [email protected]

Hadde vært kjempegøy å hatt kontakt med dere alle sammen og fått siste oppdatering...

Disse dagene har jeg trodd at jeg skulle føde hver kveld..disse modningsriene er saaaaaabla vonde...i kveld har jeg kun hatt 4 stk på en hel kveld...utenom de vanlige kynnerne da...men disse 4 stk som jeg har hatt idag er av samme styrke som de andre kveldene og de er så sterke at du kjenner dem i hele kroppen...den første kvelden de kom sklei babyen ned i bekkenet og fikset bl min ganska så mye...da kom de uten stans..kanskje 15 sek mellom hver...

Idag hadde jeg 4 stk på hele kvelden to tette og to for seg selv..så er nok en stund igjen for meg...håper det er på an igjen imorgen da...med flere enn bare 4 kraftige da..

Skrevet

er 3 gangsfødende og ganske vanemenneske,så jeg tror jeg skal føde på den vanlige fødeavd. med masse epidural:o)og ligge i 7 etj ittepå.best i vante omgivelser tror jeg,men kan være jeg ombestemmer meg.hotellet høres jo flott ut!!!!!!skal ha 14.09,men tester som en gal ut alle kjerringråd nå:o)

Skrevet

Jeg har termin 22.nov og skal føde i Stavanger. Hadde en rask fødsel sist uten smertestillende, så kunne forsåvidt godt født på fødeloftet. Men jeg ønsker å ligge mer enn et døgn, og velger derfor føden.... Har ikke fått så mye info om pasienthotellet, men synes i utgangspunktet det høres greit ut. Men hos oss kommer ikke far (og storebror) til å bo på sykehuset sammen med meg om nettene uansett, så det betyr ikke så mye hvor jeg ligger.

Hadde vore greit å hørt om andres erfaringer fra pasienthotellet!?

Skrevet

Termin 23 oktober, skal føde med anledning til å få all smertelindring som finnes!!! Håper vi kan flytte inn på pasienthotellet etterpå. Det høres helt supert ut, men siden det er første er vi nok avhengig av en del oppføging så vi får bare mase på de som jobber der : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...