Gå til innhold

Vondt i musa!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt så vondt der nede siste uka! Skikkelig au-au om natta når jeg må snu meg...det er et proskjekt!

Ikke greit å få på seg sokker og truse heller... Fler som har det slik?

Er vel greit å begynne å vende seg til litt smerte da men... hva skjer liksom? hehe:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, er 33 uker på vei...hvor langt er du?

Skrevet

Har det akkurat på samme måte. Det er der bekkenløsningen min sitter. Må ha hjelp for å snu meg rundt i senga på natterstid, og må sette meg ned for å ta på meg bukse, truse og sokker - til og med i sittende stilling gjør det vondt.

Har hørt om andre som har hatt god erfaring med fysioterapi; de trykker på noen punkter bak på korsryggen visstnok.. Jeg for min del har ikke giddet å styre med det, har bare fem uker igjen til termin..! Skal ta meg en time etter fødselen hvis det ikke bedrer seg da!

Skrevet

Jeg er 35 uker. Så holder nok ut i 5 uker til:)

Er jo de som har hatt bekkenløsning hele svangerskapet...dette har jeg heldigvis sluppet

Skrevet

har det akkurat likedan...er ett helt posjekt snu seg i senga om natta, selv om det må gjøres minst en gang per halvtime.....knekker i ledd gjør det også, høres ut som jeg holder på å gå istykker.... også gjør det veldig vondt å ta på seg truse, enten jeg sitter eller står..... sokker og sko har jeg begynt å tvinge samboeren min til å gjøre for meg....hehe..... ska bli godt når babisen er ute, og magen ikke er sånn i veien lenger:) bare 23 dager igjen nå....

Skrevet

føler med dere jenter!

har hatt bekkenløsning i hele svangerskapet, så jeg vet meget godt hvordan dere har det!!

har heldigvis ikke lenge igjen nå... JM tror jeg føder innen 2 uker, så jeg ser frem til å bli kvitt smertene! (forhåpentligvis!!)

om natta kan det hjelpe å ligge med en pute mellom bena. da blir det litt lettere å snu seg hvertfall... prøv å ha mest mulig glatt underlag, slik at du nesten bare kan skli rundt... og en varmepute på problemområdet har også hjulpet meg til tider...

det er bare å prøve seg frem, å finne ut hva som funker for deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...