Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Har hatt så vondt der nede siste uka! Skikkelig au-au om natta når jeg må snu meg...det er et proskjekt! Ikke greit å få på seg sokker og truse heller... Fler som har det slik? Er vel greit å begynne å vende seg til litt smerte da men... hva skjer liksom? hehe:p
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Samme her, er 33 uker på vei...hvor langt er du?
Myrnixa Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Har det akkurat på samme måte. Det er der bekkenløsningen min sitter. Må ha hjelp for å snu meg rundt i senga på natterstid, og må sette meg ned for å ta på meg bukse, truse og sokker - til og med i sittende stilling gjør det vondt. Har hørt om andre som har hatt god erfaring med fysioterapi; de trykker på noen punkter bak på korsryggen visstnok.. Jeg for min del har ikke giddet å styre med det, har bare fem uker igjen til termin..! Skal ta meg en time etter fødselen hvis det ikke bedrer seg da!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Jeg er 35 uker. Så holder nok ut i 5 uker til:) Er jo de som har hatt bekkenløsning hele svangerskapet...dette har jeg heldigvis sluppet
candyland Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 har det akkurat likedan...er ett helt posjekt snu seg i senga om natta, selv om det må gjøres minst en gang per halvtime.....knekker i ledd gjør det også, høres ut som jeg holder på å gå istykker.... også gjør det veldig vondt å ta på seg truse, enten jeg sitter eller står..... sokker og sko har jeg begynt å tvinge samboeren min til å gjøre for meg....hehe..... ska bli godt når babisen er ute, og magen ikke er sånn i veien lenger:) bare 23 dager igjen nå....
Nina- mamma til Sander Skrevet 7. september 2006 #6 Skrevet 7. september 2006 føler med dere jenter! har hatt bekkenløsning i hele svangerskapet, så jeg vet meget godt hvordan dere har det!! har heldigvis ikke lenge igjen nå... JM tror jeg føder innen 2 uker, så jeg ser frem til å bli kvitt smertene! (forhåpentligvis!!) om natta kan det hjelpe å ligge med en pute mellom bena. da blir det litt lettere å snu seg hvertfall... prøv å ha mest mulig glatt underlag, slik at du nesten bare kan skli rundt... og en varmepute på problemområdet har også hjulpet meg til tider... det er bare å prøve seg frem, å finne ut hva som funker for deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå