Gå til innhold

liv i magen...(nesten det samme som på skravlesiden)

Anbefalte innlegg

Hvordan kjenner dere liv??

Jeg har ikke kjent noe på 2 dager..har jo ikke kjent de harde sparka ennå,men har kjent liv..

Blir litt bekymra da..Legen har jeg snakket med,det hjalp ikke!!

Er 18+1 i dag...

Å mitt andre svangerskap!

Fortsetter under...

Jeg tror du skal ta det med ro. Er normalt å ikke kjenne liv hver dag før uke 22 eller 23 dersom jeg husker riktig. Jeg har også ikke kjent liv på et par dager når jeg var i uke 18 men så plutselig kviknet småen til og lagde rabalder der inne .. Det samme skjedde da jeg var i uke 24, da hadde jeg ikke kjent liv på flere dager, fikk da kommepå UL på Ullevål sykehus og da var alt i orden med småen :)

Annonse

Er ikke på alle sykehus de har denne undersøkelsen, så slapp helt av hvis du ikke får dette skjemaet..

Står mer om undersøkelsen på ww.telltrivselsen.no hvis du vil lese mer om den.

Men ellers er det ingen grunn til bekymring om du kjenner lite spark. Jeg er nå 21+5, og det er først denne uken jeg har begynt å kjenne spark ofte. Før det var det helt tilfeldig, kunne gå flere dager mellom, etter første gang jeg var sikker.

jeg er så forvirret over dette jeg er 20+5 men veit liksom ikke om det jeg kjenner er spark eller hva det er kjenner stadig forskjellige ting der inne men hva det er vet jeg ikke...får håpe på et skikkelig spark så jeg vet hva det er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...