lillegutt&snuppegull+knøttet Skrevet 7. september 2006 #1 Del Skrevet 7. september 2006 Endelig er det min tur til å kunne melde meg inn her!! Har ventet på anledningen i snart 1 1/2 år, og det virket som om det aldri skulle skje. Men nå er jeg her, anagelig 7uker +4dager på vei med nr 2!!!! Vi har bare vært aktive prøvere i 6 mnd, men vært uten prev lenge. Og pga mine svært ustabile sykluser og manglende el, var det meningen at jeg skulle begynne på pergo i neste syklus, men da slipper jeg det:-) Er helt vanvittig overlykkelig og klarer ikke la være å smile.. Bare et par venninner som vet om det ennå, men det er vanskelig å holde tett gitt.. Har hatt svært få symptomer, bare litt ømme brystvorter, litt svimmel og uvel en gang i blant og litt stikkinger/murringer i magen. Sjokket var derfor stort da testen ble positiv med det samme!! Men nå er vi i ekstase, skal til ul om 3 uker, og da blir det spennende å få en mer nøyaktig termin. Inntil videre er den 25.april 2007!! Lykke til alle gravide medsøstre, kommer nok til å følge med på hvordan det går med dere fremover! Store lykkelige klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. september 2006 #2 Del Skrevet 7. september 2006 Det var hyggelig. Gratulerer så mye og velkommen inn her ;o))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trønder ¨med jente på 2år¨ Skrevet 7. september 2006 #3 Del Skrevet 7. september 2006 grutulere og lucky you:) min var negativ, tok testen i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. september 2006 #4 Del Skrevet 7. september 2006 Grattis :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampen_ Skrevet 7. september 2006 #5 Del Skrevet 7. september 2006 gratulerer så mye.. har det også slik at det er vanskelig å holde tett:-) men de fleste må skjønne det om et par-tre uker tenker jeg.. herlighet, vises jo kjempemasse allerede.. er i min 9.uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DK+2 Skrevet 7. september 2006 #6 Del Skrevet 7. september 2006 Gratulere så mykje, æ veit sjøl korsn d va då æ fikk vette d, utruli deilig følelse, føles heilt utruli enda! Glæde mæ t min første undersøkelse på mandag =) Løkke tell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~~¤April baby¤~~ Skrevet 7. september 2006 #7 Del Skrevet 7. september 2006 Gratulerer,og velkommen hit til oss. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå