Gå til innhold

Endelig, endelig, endelig!!!!!!!!


lillegutt&snuppegull+knøttet

Anbefalte innlegg

Endelig er det min tur til å kunne melde meg inn her!! Har ventet på anledningen i snart 1 1/2 år, og det virket som om det aldri skulle skje. Men nå er jeg her, anagelig 7uker +4dager på vei med nr 2!!!! Vi har bare vært aktive prøvere i 6 mnd, men vært uten prev lenge. Og pga mine svært ustabile sykluser og manglende el, var det meningen at jeg skulle begynne på pergo i neste syklus, men da slipper jeg det:-)

 

Er helt vanvittig overlykkelig og klarer ikke la være å smile.. Bare et par venninner som vet om det ennå, men det er vanskelig å holde tett gitt..

 

Har hatt svært få symptomer, bare litt ømme brystvorter, litt svimmel og uvel en gang i blant og litt stikkinger/murringer i magen. Sjokket var derfor stort da testen ble positiv med det samme!! Men nå er vi i ekstase, skal til ul om 3 uker, og da blir det spennende å få en mer nøyaktig termin. Inntil videre er den 25.april 2007!!

 

Lykke til alle gravide medsøstre, kommer nok til å følge med på hvordan det går med dere fremover!

 

Store lykkelige klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer så mye.. har det også slik at det er vanskelig å holde tett:-)

 

men de fleste må skjønne det om et par-tre uker tenker jeg.. herlighet, vises jo kjempemasse allerede.. er i min 9.uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mykje, æ veit sjøl korsn d va då æ fikk vette d, utruli deilig følelse, føles heilt utruli enda! Glæde mæ t min første undersøkelse på mandag =) Løkke tell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...