Gå til innhold

Hun som var i uke 25 med premature rier...

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan det gikk med henne? Mente å huske at mannen hennes skrev innlegg her en gang i forrige uke og sa konen hans var sendt på sykehuset med premature rier... Noen som har fått seg med hvordan det gikk?

Fortsetter under...

Hei!

Det var jeg som var sendt på sykehuset pga. premature rier. De fikk heldigvis stoppet riene, og som de sier her, så må jeg ta det med ro frem til uke 32. Etter det kan jeg begynne å leve "som normalt". Var på sykehuset fra den 25. til den 29 august, så fikk jeg lov til å dra hjem. Så nå blir det mye sofasitting for min del, men jeg gjør lette husarbeide som jeg ikke stresser med. Så det ser ut til at dette skal gå bra:-) Har jo en hjelpsom mann og flinke sønner som hele tiden spør om jeg trenger noe. Føler meg heldig som har de! Tusen takk for at dere bryr dere! Det varmer!

Annonse

eg var også innom sist svangerskap i uke 26 fikk kortison tabletter og fikk beskjed om å tå det med ro og det gjikk kjempe bra ,han kom 2 uker før tida og det er faktisk rekord her hos meg for dei to første guttene kom 6 og 3 uker før tida.

så lykke til det går sikkert kjempe bra med deg også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...