Gjest Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Hei jeg er gravid i uke 33+1 , og sliter veldig med vondt i korsryggen , spesielt hvis jeg står å går eller sitter for mye så får jeg så vondt nederst i ryggen + at magen blir skikkelig stram/hard , gjør så vondt at jeg nesten ikke klarer å stå oppreist når dette skjer og noen ganger går smertene nedover i høyrebeinet mitt.. Hva er dette???? Takker for alle gode svar!!!
Ankers Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Ville nok anta at det kan være bekkenløsning ja. Eller låsning... litt usikker på om det kjennes forskjellig. Men uansett, spør fastlegen din om rekvisisjoner til bassengtrening. Der får du beveget deg og tøyd den muskulaturen som blir vond av bekkenløsningen...samt trent opp bekkenbunnen. Dette har jeg gjort siden uke 13, da jeg fikk bekkenløsning for alvor.. og har hatt det siden, men med mye mindre smerter enn om jeg bare sitter i ro. Jeg fikk ikke gått på trening i 3 uker i sommer ... og da ble jeg helt invalid! Så bassengtrening er tingen!! Lykke til!
ballong Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Kan også være at babyen presser på en nerve...isjaas nerven feks..den stråler ned i bena.
Heidi m beibi=)05.12. <3 <3 Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 jeg har d likens og skal ta d opp m lege. et par km på asfalt og jeg er ubrukelig resten av dagen.....kjipe greier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå