Gå til innhold

FØDELOFTET i Stavanger!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vet ikke om de er vennligere der enn ellers på sykehuset.men det jeg vet er at du ikke får noen form for smertestillende.det vil si f.eks. epidural eller lystgass hvis du hadde ville hatt det.du får tilbud om akepunktur vet jeg.Av denne grunn har ikke jeg valgt fødeloftet.for sist jeg fødte fikk jeg epidural(noe som var Veldig bra for meg)tokk toppen av riene.og jeg ville iallefall ha muligheten til å ta det denne gangen og,hvis jeg følte jeg trengte det.

• 2 uker senere...

Jeg fødte jenta mi på fødeloftet 25.08, og jeg er så glad for at jeg valgte å føde der. Alt var så rolig og avslappet, mye bedre enn sist gang. Da ble jeg bare stresset av alle de forskjellige jordmødrene som var innom. Denne gangen fikk jeg ei KJEMPE koselig jordmor som dedikerte seg selv 100% til meg, og jeg følte meg kjempe godt ivaretatt. Har truffet to av jordmødrene som er der. Hun som tok imot babyen min, og ei annen som jeg hadde et par samtaler med. Og begge var kjempegreie, selv om det var hun jeg fikk under fødsel jeg var mest fornøyd med. Ei skikkelig omtenksom dame. Men her er det som sagt bare akkupunktur og badekar å få. Men hvis du er tror du kan klare deg uten noen annen form for smertelindring, vil jeg absolutt anbefale fødeloftet på det varmeste.

Har ei venninne som er jordmor. Hun ville absolutt anbefalt meg å føde på Fødeloftet ("håndplukkede jordmødre, vet du". Slikt skal de sikkert ikke si, men hun sa det altså:-) Skulle du ombestemme deg mht smertelindring, eller skulle det oppstå komplikasjoner, er det jo liten vei til Føden...

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...