Gå til innhold

Når har dere den ordinære UL`en?

rampen_

Anbefalte innlegg

Jeg/Vi har fått time den 20.november..

guuuuuudameij.. det er bra lenge til det... hvordan skal jeg klare å holde meg helt til da?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er ikke det rundt uke 18.... jeg har nå ikke vært hos legen. skal dit 21 september og så skriver han brev til ul på sykehuset og så må jeg bare vente til jeg får brev i posten om når jeg skal dit...... er sikker en stund å vente ja, men jeg gleder meg kjempe masse til den.... du har noe å glede deg til ja.

jeg er foresten 8+4 i dag så jeg har en stund å glede meg på ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ e uke 10+2 no, skal te min første undersøkelse hos lege på mandag, fikk høre d at æ sku ha ultralyd i oktober en gång, syns d e lenge tell, men e væll vanlig å fære i uke 17-18, om d ikkje e nåkka spesielt då, ser d e mange som fær tidlig til ultralyd, det e jo sekkert greit, men om man ikkje ber om d sjøl så tidlig, så trur æ ikkje man før d før seinar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fårr time ennu, men JM sa det va i uke 18, å da blir d. begynnelsen av november førr mæ å:-)

10+2, fikk ny termin 6 april i dag hos JM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal 3 november. Leeenge til... men må vel bare smørre meg med tolmodighet å holde ut;) Tror det er i slutten av min 19 uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg hører egentlig til på 2. trimester, men tenkte bare fortelle at jeg skal på UL 19 sept. Er da i uke 20. Jeg også syntes at dette virket så utrolig lenge til når jeg fikk vite det, men nå er det heldigvis bare to uker igjen :)

Obligatorisk UL er vanlig i alt fra uke 16-20.

Men jeg har også vært å tatt en UL i uke 8 på eget initiativ. Dette gjorde jeg på Sjølyst legesenter og det kostet ca 900,- kr. Ganske dyrt, men vel verdt pengene. Spennende å se selv om det ikke var så veldig mye å se. Var jo bare ca 2 cm lang, men vi fikk se hjerte og vite at alt så bra og normalt ut.

Nå gleder vi oss kjempemasse til å se småen som har blitt litt større i magen til mamma.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...