Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #1 Del Skrevet 7. september 2006 Hva synes dere om mine guttenavnfavoritter? Andre navn i samme stil? Axel Harald Carl Sigurd Trygve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 7. september 2006 #2 Del Skrevet 7. september 2006 Axel er fint, men ville skrevet det Aksel. Liker også Sigurd. Hva med Sverre eller Amund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 8. september 2006 #3 Del Skrevet 8. september 2006 Likte Axel best ( men ville skrevet Aksel). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #4 Del Skrevet 9. september 2006 Liker Sigurd jeg! Tøft navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katoes Skrevet 9. september 2006 #5 Del Skrevet 9. september 2006 Aksel er kjempe fint. Jeg gikk på skolen sammen med en kjempe ålreit gutt som het Carl Aksel faktisk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3mom Skrevet 9. september 2006 #6 Del Skrevet 9. september 2006 Axel er det fineste navnet jeg vet om. De andre fire navnene ville jeg ikke ha vurdert engang ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå