Gå til innhold

Åh, herligheeeeeet....

rampen_

Anbefalte innlegg

Var nettopp ute og gikk meg en tur på ca 30 min... kom hjem og så f.. ikke ut.. rødsprengt og svett.. nå er det slutt på latskapen for min del.. jeg skal være flinkere til å trimme meg gjennom dette sv.skapet.. har litt for mange kg fra før, så det blir sikkert ikke mindre..

huff.. har vært ALTFOR stillesittende med kvalmen som herjer. trosset den i dag, jæææævlig når jeg var ute, men godt nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke så lett, da! Jeg vet ikke hvordan du var, men jeg trente jevnlig før jeg ble gravid. Det første jeg merket var faktisk at jeg hadde problemer med å sykle til og fra jobb, kroppen nektet rett og slett. Jeg har prøvd å trene en gang etter at jeg fikk vite at jeg var gravid også, men det er så veldig tungt, jeg ble svimmel og dårlig. Så jeg har bestemt meg for å legge treningsskoene på hylla til 2. trimester - da blir det visstnok bedre!

Men du er flink! Gå tur er bra, det skal jeg også prøve. :) Bare man tar det rolig og ikke presser seg opp i makspuls.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du sende litt sånn treningstøv denne veien eller?;) *ler*

Kanskje prøve å gå en tur ikveld etter jeg kommer fra skole jeg da:) Om du sender nok støv da vel og merke... *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sender støv jeg vett... :-)

skal ta meg en liten tur til i løpet av ettermiddagen kvelden, og i tillegg dra en time i svømmehallen

DET er god trening det....skal bli sprek som bare juling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...