tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 heia ser vi har termin samme dag.... hvordan er formen din? sover du noe om natta? har du mye kynnere? jeg er så utrolig klar nå, og jordmora mi sa idag at jeg kom nok ikke til å gå helt til termin (har hatt åpning & utflatet livmorhals siden uke 32), men hu kunne jo såklart ikke love noe som helst akkurat 1 mnd igjen idag... har du alt i hus?
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 hei ;=) Ikke alt er i hus enda.. huset er i grunn ikke helt ferdig he he Vi hel renoverer hele leiligheten så stua er siste rommet og snart ferdig nå..Alt er isolert og lagt skjult strøm etc.. deilig :=) Stua tapetseres i løpet av helga og etter det er det et lite besøk til onkel bank og deretter flyr vi og handler siste rest;=) Dere da ? Alt i hus? Har vært sm m bekkenløsning siden uke 22 , og har vel bare blitt verre og verre:( Selv om jeg har gått til fysio 2 gnager pr uke og svømmer hver dag ) Men hadde vel blitt enda verre hadde jeg ikke gjort det :=) 3D ul sier at vi har termin 29 sept( jeg tror det stemmer ) ,så jeg håper på litt før jeg og;=)Hodet har vært festet i over en uke alt ,men det kan jo fortsatt ta tid før fødselen starter da.. Nå sover jeg ikke godt om natta nei.. i natt var jeg opp utallige ganger Begynner å få mens murringer på kveldene også..med kynnere i.. jøss åpning så lenge? Har du noen fra før? i Natt drømte jeg at slim proppen gikk;=) Heldig om du slipper å gå over da.. det vil ikke jeg heller ;=) det er tungt nok som det er .. dessuten har jeg plutselig fått vann i kroppen .. Smakk 2,5 kg på 2 uker !!!!!! Er kjempe klar jeg og :=) Gleder meg sånn til å bli kjent med'n.. Formen din da ? Hvor ilandet bor dere ? Vi bor i mOss ,Østfold;=)
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 7. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2006 Oi, så dere har hatt skikkelig renovering ja vi har heldigvis alt i hus.. ble litt stress da jeg ble innlagt i uke 32, men de fikk stoppa fødselen da - så vi har jo egentlig hatt gooood tid!! jeg ble fullt sykemeldt etter innleggelsen, jobbet 50% før det og kosa meg veldig med det... synes det blir lange dager hjemme!! Flink du er som svømmer hver dag!!! jeg vagger meg en tur på ca 30-40min hver dag, mer klarer jeg ikke pga. sterke kynnere når jeg er i bevegelse Får håpe for din del at 3dUL terminen stemmer da, isåfall er det jo ikke mange dagene igjen!! spennende!! Dette er vårs første, vi bor i Tromsø Fikk også vann i kroppen for et par uker siden, opp 2 kg på null komma niks.. men, det er jo iallefall kilo som forsvinner gleder meg til å begynne å trimme med barnevogna, bare håper det blir en fin vinter her i nord... ikke sånn våt vinter som vi har hatt de siste årene!! Vet du hva dere får, forresten? og er det første?
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 halloise;=) ja vi vet at det blir gutt:=) Odin Alexander skal han hete :=) Har dere navn? Ja,jeg håper på mild vinter jeg også.. masse trilling.. godt å høre at vekta spratt opp oga vann på deg og.. h he var litt redd jeg ahdde fått et ekstra fett polster på så kort tid.. he he syntes det var rart,men .. Kroppen kjennes annerledes om dagen.. forventnigsfull liksom:=) Gjør din? som om noe er i gjære? i kveld skal jeg bake så jeg har kaker i frysen til e fødsel....:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå