Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #1 Del Skrevet 7. september 2006 Er på utkikk etter et navn som ikke er helt oppbrukt i den nye generasjonen, men som likevel har vært brukt i Norge en stund. Hva synes dere om disse navnene? Elin Anita Johanne Eva Heidi Borghild Marthe Solveig Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 7. september 2006 #2 Del Skrevet 7. september 2006 Liker veldig godt Johanne, Solveig og Anna. Elin og Anita er det for mange i min egen generasjon som heter til at jeg ville brukt de. Samme gjelder vel egentlig Heidi, men det syns jeg er fint. Borghild blir for tungt, og Marthe for vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 7. september 2006 #3 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg likte Heidi, Elin, Eva, Solveig og Anita av forslagene dine. De andre blir litt tunge synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. september 2006 #4 Del Skrevet 7. september 2006 Liker: Anna, Johanne, Elin og Eva best av de. Borghild er jeg ikke noe beigeistret for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 7. september 2006 #5 Del Skrevet 7. september 2006 Elin, fint men sikker mange mammaer som heter det Anita, litt harry Johanne, tror jeg endel småjenter heter Eva, nydelig, og mest vanlig i bestemorgenerasjonen Heidi, OK Borghild, litt tungt, men njeg liker Bergliot Marthe, fint og tidløst, men liker besst Marte uten h eller Martha Solveig, fint. Solvår eller Solfrid også Anna, fint, men det ble veldig populært under "korte navn som slutter på -a-nølgen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #6 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg likte: * Anna * Johanne * Marthe =) Anna er så nyyyyydelig, det samme er Johanne =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #7 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg liker veldig godt Anita, Elin, Eva og Johanne. Kjempefine navn!!! (ville selv valgt Eva, eller Anita) Hva med Ingrid Nina Marit Ingvild Lina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 8. september 2006 #8 Del Skrevet 8. september 2006 Johanne likte jeg best av de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #9 Del Skrevet 13. september 2006 Solveig og Johanne er blant mine favoritter. Synes de andre også er fine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siljemedbabyimagen Skrevet 27. september 2006 #10 Del Skrevet 27. september 2006 Johanne og Anna er nydelige! De andre er ikke verst, men når ikke helt opp for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
73-mod Skrevet 27. september 2006 #11 Del Skrevet 27. september 2006 heilt enig med lillii,bare at jeg ville satt denne rekkefølgen: SOLVEIG JOHANNE ANNA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #12 Del Skrevet 27. september 2006 Marte eller Martha! Lite brukt nå om dagen, utrolig fint. Johanne er blitt en poppis. Anita og Heidi er fortsatt veldig 80-talls. Borghild er for tungt for en liten jente. Anna og Eva er flotte navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #13 Del Skrevet 27. september 2006 Johanne,Marthe og Eva er flotte navn...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KiZzA *16.03.06* Skrevet 27. september 2006 #14 Del Skrevet 27. september 2006 Ikke helt mi stil, men Anna er nydelig:) Mine døtre heter Ruth og Esther. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå