nrtopåtur Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Er i dag i uker 35 i flg UL i uke 17-18... Men mistenker selv at jeg er litt lenger. Er det noen av dere som er i uke 36 + + som opplever å ha nesten konstante store smerter opp igjennom brystet? Kan liksom ikke sette fingeren helt på hva det er som gjør vondt. I det ene øyeblikket er det som om luftrøret revner eller så gjør det vondt i lungene når jeg puster... eller er det hjertet som stikker??? Tror jeg blir gal og håper det er noen av dere som vet...
Winterlady Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Høres ut som klassiske symptomer på halsbrann. Magesekken ligger jo nå langt oppe, så sviende/verkende vondt ca midt mellom puppene er halsbrann. Prøv et stort glass melk.
nrtopåtur Skrevet 7. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2006 Nope.. det er nok ikke halsbrannen nei... dne hadde jeg masse av i forrige svangerskap og også nå i dette... har både gaviscon og samarin mot den... Noen andre?
lana<3 Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Jeg har også noen sånne merkelige ting...lungene og spiserøret helt ned i magen...men jeg har det med spiserøret og magen sammen med kynnerne... første gang jeg kjente det trodde jeg at jeg hadde lungebetennelse eller noe..Jeg tror egentlig at det er babyen som presser på jeg..og at lungene da blir ømme eller no og kjennes vonde ut pga det...det med spiserøret og magen tror jeg også at når kynnerne setter igang så skviser de alt sammen og at det blir vondt pga det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå