kajak&Daniel Skrevet 7. september 2006 #1 Del Skrevet 7. september 2006 Hvilket av navnene syns dere er finest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 7. september 2006 #2 Del Skrevet 7. september 2006 Jonathan, evt. uten h. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymmammatil3 Skrevet 7. september 2006 #3 Del Skrevet 7. september 2006 Jonathan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanten Skrevet 7. september 2006 #4 Del Skrevet 7. september 2006 Helt klart; Jonathan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nil@ Skrevet 7. september 2006 #5 Del Skrevet 7. september 2006 Begge navnene er fine, men et ekstra poeng til Tobias. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #6 Del Skrevet 7. september 2006 Tobias =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kajak&Daniel Skrevet 7. september 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 7. september 2006 Hmm... Dere er visst ikke helt enige... Og jeg blir heller ikke helt enig med meg selv om hva jeg syns.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kajak&Daniel Skrevet 7. september 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 7. september 2006 det blir et nigeriansk og et norsk etternavn etterpå da... vet ikke om det spiller inn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cille Med To Søte Små Gullunga Skrevet 8. september 2006 #9 Del Skrevet 8. september 2006 Jonathan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. september 2006 #10 Del Skrevet 8. september 2006 Jonathan syns jeg =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. september 2006 #11 Del Skrevet 8. september 2006 Syns begge er fine...meeeen kanksje Jonathan...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 8. september 2006 #12 Del Skrevet 8. september 2006 Jonathan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kajak&Daniel Skrevet 12. september 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 12. september 2006 Noen som har lyst til å svare på hvorfor de liker det ene eller det andre navnet best da? Hva slags gutt passer Jonathan til? Hva slags gutt passer Tobias til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #14 Del Skrevet 12. september 2006 Huff.... Kardemommeby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kajak&Daniel Skrevet 12. september 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg er fullstendig klar over at disse navnene også brukes i Kardemommeby, og vel kan assosieres med dette.. Men var jo ikke det jeg spurte om da.. Det er jo mange andre navn i Kardemommeby også. Hva med lille Camilla eller tante Sofie? Dette er jo også navn som brukes der, men velger å ikke legge noe vekt på det jeg da.. Er jo andre navn igjen som man assosierer med andre ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #16 Del Skrevet 13. september 2006 Oldefaren min het Tobias, og jeg synes det er er fint gammelt navn. Hvis man skulle tenke på alle navn som er brukt i norske bøker og eventyr, så hadde det vært mange fine navn som endte i søppelbøtta. Jonathan er litt kjipt! Litt for upersonlig og vagt. Bare kjedelig synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #17 Del Skrevet 27. september 2006 Jonathan definitivt...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glad_mamma_til_to_prinsesser!! Skrevet 27. september 2006 #18 Del Skrevet 27. september 2006 Tobias... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå