Gå til innhold

quinny

mamma og jesper

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har quinny vogn som føler den blir veldig trang til vinteren? eller noen med erfaring som har hatt? er usikker på om jeg gjerne må kjøpe en billig brukt for å ha.. noen anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett litt på quinny vogna contra TFK. Og quinny blir veldig trang til vinteren. skal jo ha vinterklær hviss ikke en voksi pose oppi. Hadde heller gått for enten TFK eller Easywalker

Skrevet

Jeg hadde først en quinny freestyle comfort med dreami bag. Denne byttet jeg ut etter 3 mnd da jeg så at den ville bli raskt liten. Snuppa mi er ikke akkurat stor av seg heller... Ville ikke fått plass til pose i den til høsten/vinteren.

Kjøpte i stedet en TFK Joggster III med hardbag. Denne er fantastisk og har en kjempe stor og god bag. Tror jeg heller ville gått for denne vognen. Den har en veldig romslig bag der du også fint får plass til en voksipose oppi.Snuppa er nå snart 5 mnd og har fremdeles veldig god plass i bagen.

I tillegg er sportsvognen mye større/bredere, men lselve understellet er smalere enn på quinnyen. Opplevde å ikke komme gjennom div kasser o.l i butikker og problemer på trikk/buss på grunn av at quinnyen er så bred.

Anbefaler absolutt TFK.

Skrevet

Bag eller sportsdelen du meiner blir for trang?

Guten vår nærmar seg året (var 76cm og 9,5kg ved 11 mnd) og får fint plass i sportsvogna med vinterposen sin. Men med Voksi hadde det blitt trangt. Vi har i alle fall ikkje tenkt å kjøpe nokon ny vogn til vinterbruk :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...