PrincessElisabeth Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 lurer på så mye rart jeg, vet ikke hva jeg skal kjenne etter siden dette er første gangen
lana<3 Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 heia... les innleggene mine så får du lese alt om maserier...hufff....håper du slipper å gå gjennom det...
PrincessElisabeth Skrevet 7. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2006 åja så alle går ikke igjennom dem? kjenner etter på alt som blir nevnt her, forventer slimpropper og det hele
lana<3 Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Her flere venninner som ikke kjente noe før dagen de fødte...hun ene er jo bare helt utrolig..satt på mcdonalds og spiste..kjente at hun plutselig hadde litt mensvondt, reiste hjem og hentet tinga og noen timer senere var hun mamma..ei anna gikk vannet i uke 38 og 5 timer senere hadde hun født...ikke alle som får rier så fort etter vannet har gått men det gjorde hun...den siste som fødte slik var ei som bare hadde litt bl i svangerskapet, hun gikk over tiden en uke så hun tok lakserolje, fikk stormrier en time etter oljen, fødte 7 timer etterpå...
PrincessElisabeth Skrevet 7. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2006 håper det går kjapt for alle andre her inne også tror det er bedre at det går fort enn utrolig sent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå