Gå til innhold

Vil dere vite kjønnet på ultralyd?


Gull-i-magen♥

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det mange som vil vite kjønnet når de er på ultralyd? Jeg vil egentlig ikke det, men mannen min vil det! Med det går jo ikke an at den ene vet det og den andre ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke første gang, men pappaen fikk viljen sin. Denne gang får jeg viljen min. Vi skal ikke vite kjønnet, men sist gang så trengte de heller ikke si noe, vi så det klart og tydelig. Så av og til så kan man ikke noe for at man vet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jag har inte helt bestæmt mig om jag vill veta eller inte....

Pappa vill veta, så om jag inte kommer på att jag _absolut_ inte vill så får han nog viljan sin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhm, vi vil gjerne det begge to. Sv.skapet blir for det første mer personlig, og så er det enklere å planlegge innkjøp av klær o.l:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk vite det med storesøster, og vi vil gjerne vite det nå også! Er altfor nyskjerrig til å vente. Og tro meg.....fødselen blir spennende nok selv om en vet akkurat det fra før!!! MEN: enten må dere begge vite det, eller ingen. Det ville jo være helt umulig at bare den ene visste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tro nok at jeg eller vi må vite det. tro ikke jeg hadde klart å gå gjennom et helt svangerskap uten å vite hvem som har bygget rede i magen min. Jeg som ikke klare å vente noen dager før jul i forbindelse med julegaver. jeg er en titter, klemmer og lure ut hva som er i gavene av min mor.... så vi vil vite det. Og blir det gutt, så må jeg jo shoppe litt, blir det jente så har vi jo alt fra før. har ei datter på ca 2 år nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne vite det...Men det er fordi jeg venter tvillinger...Litt greit og vite sånn ca hva jeg kan kjøpe og sånn da.... HO ho gleder meg jeg nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke først men sambo ville, så da fikk han villjen sin. Det gjorde egentlig ikke så mye da vi fikk tett opp til jul. Tror nok vi ska vite denne gangen også. Kjekt å kunne forberede seg litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg vil vite. Det vil nok samboer også, selv om jeg ikke har spurt han ennå. Vi ville vite forrige gang også, men da klarte dem ikke se hvilket kjønn det var. Men da hadde vi ihvertfall spurt. Hadde blitt sprø hvis jeg ikke hadde spurt. Men spennende blir det nok uansett om vi får vite det eller ikke.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at vi vil vite det, hvis de kan se det. Tror ikke vi klarer å holde oss... Vi visste det forrige gang også, og jeg likte å vite at det var en liten jente der inne :0)

Synes at fødselen og å se barnet sitt for første gang er en fantastisk og stor opplevelse selv om en vet kjønnet på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei slettes ikke!! Ville ikke vite det sist og ikke nå heller. Synes ikke det blir noe spennende, da er jo overraskelsen borte når fødselen begynner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på tilig ultralyd (uke 4) og da fant de to,men det var forskjeld på strøøelsen så jeg skal tilbake til mandag og se.

og vis det er to, så vil jeg nok vite det.for da må jeg begynne og kjøpe inn litt litt tideligere, men om det er en, så vil jeg vente i spenning og se.

jeg ville så gjerne vite det med dattra mi hva det skulle bli,men da kunne di ikke se noe.og i ettertid,så var jeg egentlig veldig glad for det,fordi den følesen og spenningen var kjempe morro og en opplevelse og ligge der og vente på og høre hva det ble.

 

men om mor ikke vil vite det men far vil, så kan jo mor gå ut når alt er ferdig og så kan jo han få vite det uten at hun vet det. det kan jo være en fordel også. for vis mor ettervert skulle ønske og vite kjønnet alikavel, så vet jo far det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg SKAL vite det.. hehe.. er så nyskjerrig av meg.. men mannen min vil ikke... menmen.. jeg kan få vite det også får han heller bare gå ut når legen sier det hehe... tror aldri jeg hadde klart å gå i 9 måneder uten å vite hva kjønn det er... ikke minst fordi jeg da ikke vet vilke klær jeg skal kjøpe... har lyst til å begynne allerede nå, men er jo bare små 6 uker på vei... vil jo si at jeg har på gefilingen at det blir jente denne gangen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal oxo vite det. Fikk vite det med 1.mann oxo. Syns det er greit å kunne gjøre klart med klær ol. Hvis det blir jente denne gangen, kan jeg jo bare selge alt gutte tøyet....... For det her er mitt siste sv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vite det, men sambo vil ikke. Så da har vi inngått et kompromiss og det er at vi skal vite det, men ikke fortelle andre det :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville ikke vite med førstemann, alle trudde hun var en gutt, men jeg hadde alltid jentefølelse...og det ble ei jente.....

 

nå vil jeg vite det men ikke fortelle det til noe, det er mer spennende.... =) mannen min vil IKKE vite det.... så vi ber jordmora fortelle det til meg etter undersøkelsen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil vite det, men samboer sier han ikke vil vite, men kjennern såpass godt at han ikke klarer å vente selv heller ;-)

og får jeg vite det og ikke han så kommer han til å gå å teste meg for å røpe meg i måneder hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...