Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #1 Del Skrevet 7. september 2006 Hei.. Tror jeg er gravid.... har mange symptom som ikke har vært der når jeg har fått TR på besøk; opplåst mage, mensmurring 7 dg før ikm, - ikke likt meg. Jeg tok en graviditetstest tirsdag,( dag 11 etter el) som var negativ, men i dag ( dag 13) tok jeg en el-test, for jeg har hørt at de gir utslag på samme hormon som graviditetstest ??? Den er digital, og viste ikke stigning i hcg, men da jeg tok ut test-pinnen, viste den 2 streker, en sterk og en svak. Har bare brukt testen en gang før og da hadde jeg el og da husker jeg 2 streker, men vet ikke hvordan den ville sett ut dersom jeg ikke hadde hatt el... hjelp??? vet noen om jeg kan være gravid?? Får ikke lov å teste mer nå før 1 dag over ikm, og det er på lørdag. Jeg blir sprø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #2 Del Skrevet 7. september 2006 Graviditetstester slår ut på hormonet HCG, mens el-tester slår ut på LH. Jeg har tatt masse EL-tester og det kommer ofte to streker, men den er ikke positiv før teststreken er minst like sterk som kontrollstreken. Du kan jo godt være gravid da, men det er jo størst sjanse for at testen slår ut etter at forventet mens ikke dukker opp........ lykke til uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå