Kelly Hopter Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Noen som har en brio sitty til salgs?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Ja! Jeg har en splitter ny (uåpnet eske) som er mørk blå og "champagnefarge". Ønsker 800 kr for den + frakt.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Er det små hjul på den? Kan ryggen legges helt ned? Vendbart håndtak? Justerbart fotbrett?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Brio Sitty har 2 posisjoner; vanlig og "hvilestilling" som ikke er helt flat. Mener at Sitty vognen ikke kan vende "styret", men det kan du jo ringe å høre om i en butikk. Min ligger i uåpnet eske, så jeg vet ikke.
Kelly Hopter Skrevet 8. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2006 Ja,jeg kjøper den!! Aner du hvor mye det blir i frakt? Må sendes til møre.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Brio sitty har ganske store hjul, ryggen har to stillinger men det er helt rett og bittelitte grann bak. Absolutt ingen sovevogn hvis det er kriteriet ditt...Ikke vendbart håndtak, men justerbart fotbrett. Dette er en helt enkel og veldig lett trille, ikke en sportsvogn, men den er helt fantastisk til sitt bruk!!!
LegallyBlond Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 HAr nettopp kjøpt vogn som kom i posten, egenemballert norgespakke koster max. 250 kr. 80 kr ekstra for postoppkrav. Dette gjelder hele landet.
Kelly Hopter Skrevet 10. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 10. september 2006 Hallo,hvor ble du av??Ikke selge vogn allikevel?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #9 Skrevet 10. september 2006 Har du kjøpt sitty? jeg har en nesten ny....ett par mnd gammel..
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #10 Skrevet 10. september 2006 Hei Jo jeg er her. Send meg en mail på [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå