Vannmelon Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Er det best med dun eller kunstfiberdyne i vogna? Dun trekker jo lett til seg fukt hvis det regner... Noen råd/erfaringer? Bruker dere samme dyna i vogna som i vugga? Synne
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Om du skal velge det ene eller andre skal jeg ikke gå inn på. Vi brukte skal bruke en deilig dun vinterpose igjen til vinteren. Vi kjøpte en dyne i kunstfiber. Fordi jeg vil ha en dyne som kan vaskes og som blir like god og varm igjen etterpå. Vi måtte bruke samme dyna i vogna som i senga. Syntes det var tull å kjøpe 2 i moinst str. og ettersom jeg følte at babyen min ville drukne i den nest minste dyna brukte vi samme i vogna og i senga. Vi hadde dreamybaggen til Qyuinny vogna vår iog der folger det med ett trekk som jeg sydde litt mindre slik at når vi skulle ut tok jeg trekket på dyna( utenpå dynetrekket selvfølgelig) Ville ikke bruke bare dynetrekket for at det ikke skulle bli så møkette og fult av eksos osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå