♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Idag starter jeg på min 7. mnd og 3. trimester! Noe så skummelt, tiden går så fort! Håper det blir en fin sistetid her inne før lille melder sin ankomst 2. desember!
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 7. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2006 takk takk )
lykkeligmed3 Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Velkommen skal du være. Vi er så kjekke her inne på tredje trimester atte. Jeg har termin den 25 oktober og kan ikke få tiden til å gå fort nok, er så lei av å gå her hjemme å drive dank og ha vondter alle veier til alle døgnets tider. Lykke til
Gjest leelu23 m/ gutt 25.11 Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 Hei Bella der var du jo Syns dagene bare flyr jeg. Vi skiller jo nøyaktig en uke.. så idag starter min uke 30.. Skummelt!! Velkommen skal du være snuppa
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 7. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2006 takk takk snuppelupp! har vært hos jordmor idag også. Hun sa jeg hadde veldig fin mage og at fosterlyden var kjempebra, den lå på 148 idag. Men HB verdiene mine hadde sunket en del da, var på 10,6 idag, så jeg skal ta jern, jeg som hadde på 14,2 i begynnelsen. Kanskje ikke så rart jeg har en turbo i magen, om hun tar alt jernet i kroppen min...hihi
2nj♥ Skrevet 7. september 2006 #7 Skrevet 7. september 2006 Hmmm.... hvorfor skifter du uke en dag før meg???? Jeg har også termin 2. desember, men får først komme inn her i morgen ifølge "din egen side"... (bare sniker litt rundt nå)
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 7. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 7. september 2006 fordi BIM er treige, de oppdateres ikke før dagen etter. så du hører nok til her idag du også.
2nj♥ Skrevet 8. september 2006 #9 Skrevet 8. september 2006 Aaaaaaahhhhh......-er vel like treg selv som ikke visste det, men jeg følger ikke helt med på dager denne gangen. Sist hadde jeg alltid full kontroll.......hmmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå