deisi Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Har hatt vondt i venstre side/lysken siden mandag ettermiddag nå, har hatt d på høyrre side før, da var jeg til legevakta. Har også prata med enda 2 leger å 2 jordmødre, å alle sier at d er normalt å at d bare er voksesmerter... Har på en måte slått meg til ro med d, men før har d aldri vart så lenge, istad når jeg gikk på do, var d 2 dråper ferskt blod på papiret, hva skal jeg gjøre? blir så redd, samtidig vil jeg ikke ringe legen eller føden unødvendig heller.... Noen som har hatt noe lignende?
deisi Skrevet 7. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 7. september 2006 glemte å skrive at jeg er i uke 27
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Ring heller en gang for mye du. Jeg blødde litt på søndag og ringte føden og fikk snakket med jordmor. Veldig betryggende. Hun vet akkurat hva hun skal spørre om og hva som er farlig og ikke. Skader jo ikke å ringe. Er ikke godt for deg eller den lille at du går og er bekymret. Lykke til.
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 hei! jordmor har sagt til meg at det ikke skal være friskt blod.. litt gammelt brunlig er ok..men friskt blod kan være tegn på noe galt men ikke nødvendigvis. ring jordmor/lege du å få sjekket dette! så skal du se at det går fint! ikke bra å gå å bekymre seg heller da! lykke til!
deisi Skrevet 7. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2006 har vært på sykehuset nå, alt stod heldigvis bra til med den lille!! De undersøkte meg både med ul & gu. Urinprøven vste at det kunne være urinveisinfeksjon, så nå har jeg begynt på medisin mot det. De skulle dyrke urinprøven å se om det kunne være noe annet, isåfall så skulle de ringe. Glad jeg ringte føden, så slipper jeg å gå å bekymre meg, blir så fort bekymret når det skjer noe....
findus Skrevet 7. september 2006 #6 Skrevet 7. september 2006 Så bra at du ringte! Satt og leste tråden nå, og blei mer og mer nervøs. Blei så letta da jeg leste siste innlegget ditt og så at det hadde gått bra, at jeg måtte bare si det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå