Gå til innhold

kommer fra jormor nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

å jeg går rundt her med 5cm åpning!!er 4 gangs å da kan man hvist det.så hvis det ikke har skjedd noe til mandag,så tar di vannet!er litt nervøs nå,for denne fødselen kan gå veldig fort!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia Ella...når var det du hadde termin nå igjen...guuuuud du er heldig som har så stor åpning...nesten fått halve fødselen gratis du...min kropp sitter her og kniiiiiiper igjen for harde livet...

Skrevet

oj, du er heldig. Jeg og er 4 gangs fødende. Tenk å fått den beskjeden neste gang jeg skal til jordmor!!!! Det hadde vært noe. Når har du foresten termin???

Skrevet

har termin den 20!syns det er litt skummelt jeg!går hjemme her aleine med 3 barn mens mannen er på jobb til 8 i kveld!hvis vannet går må jeg legge meg ned å ringe sykebil!hode var ikke festet!går rund her med disse maseriene da!

Skrevet

Håper for deg at vannet ikke går før mannen din er hjemme fra jobb da! Har du noen andre som kan passe barna i full fart om det skulle være nødvendig? ...

Går det an å få god åpning selv om hodet ikke er festet?? Hodet på babyen min er heller ikke festet, men jeg er førstegangs. Ser for meg en langdryg fødsel hvor modning og åpning tar sin tid ... Men vet du om det er mulig for en førstegangs også å bli moden og kanskje bittelitt åpen selv om hodet ikke er sunket helt ned i bekkenet? Har hatt mye menssmerter siste halvannen uke...

Lykke lykke til!!!

Skrevet

hei ella.

nå skal du høre...dattern min fikk samme beskjed i går til jm.i natt gikk vannet,og nå er hun ferdig.hun også trodde hun måtte gå til mandag,men nei.' håper du kommer igang fortløpende =0)

jeg venter nr5,og håper det går fort her også...

Skrevet

sitter her enda med litt sån maserier!drar vel opp i kveld hvis det ikke gir seg!!har heldigvis gode naboer om det skulle skje noe dramatisk!med førstemann gikk vanne å da var han ute på 2 timer,tørr ikke å tenke på hvor fort det kan gå hvis vanne går nå!!!med 5cm åpning!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...