Konemor83 Skrevet 7. september 2006 #1 Del Skrevet 7. september 2006 Hei. Er ei jente på 23 år som er ca to mnd på vei. Hadde vært gøy å blitt kjent m noen som oxo har kommet like langt å skal ha termin i april. Er du der ute så ta kontakt da =) [email protected] =) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanten Skrevet 7. september 2006 #2 Del Skrevet 7. september 2006 Gå in på terminklubber och terminklubb april 2007 så finner du massor av terminvænner! Vælkommen till oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konemor83 Skrevet 7. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 7. september 2006 Hvor kan jeg finne terminklubber og terminklubb 2007? er nye her inne skjønner du hehe =) Uansett takk for tipset =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konemor83 Skrevet 7. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 7. september 2006 Snakk om å følge m =) Fant d nå (= hihi =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull-i-magen♥ Skrevet 7. september 2006 #5 Del Skrevet 7. september 2006 Hei! Nå har jeg sendt mail til deg, vimsa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konemor83 Skrevet 7. september 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 7. september 2006 Har du msn? Har sendt mail tilbake til deg hihi =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trillet Skrevet 7. september 2006 #7 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg vil også være med! jeg har msn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampen_ Skrevet 7. september 2006 #8 Del Skrevet 7. september 2006 jeg vil også være med:-) har lagt deg til på MSN, vimsa:-) heeh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atina1-aprilbaby Skrevet 7. september 2006 #9 Del Skrevet 7. september 2006 jeg vil oxo være med.. hehe... legger deg til vimsa;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konemor83 Skrevet 9. september 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 9. september 2006 Hei =) Så kos at dere legger meg til =) Gleder meg til å bli kjent m dere..skal bli utrolig gøy framover å sammenligne osv m hverandre =) Ønsker dere en riktig god helg videre =) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå